//
کدخبر: ۳۷۴۳۴۲ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ امروز شنبه 21 آبان 1401 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ امروز شنبه 21 آبان 1401 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین فروردین

غزل شماره 130 دیوان حافظ : سحر بلبل حکایت با صبا کرد

تعبیر غزل شماره 130 حافظ در فال شما :

اعتماد بیش از اندازه به فردی باعث شده دچار خسران شده و آسیب ببینید. ظاهربینی شما دلیل این مسئله است و پشیمانی سودی نخواهد داشت. از دروغ و فریب دیگران حذر کنید که راه به جایی نخواهید برد.

اگر باطن خود را جلا دهید خداوند نیز دست شما را گرفته و مشکلات برطرف خواهد شد. قناعت پیشه کنید و دوستان صدیق را از دشمنان دورو بشناسید. سر عهدی که با خداوند می بندید بمانید تا به مقام و شوکت برسید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین اردیبهشت

غزل شماره 34 دیوان حافظ : رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره 34 حافظ در فال شما :

نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین خرداد

غزل شماره 256 دیوان حافظ : نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر

تعبیر غزل شماره 256 حافظ در فال شما :

در زندگی چیزهای زیادی دارید که باید قدرشان را دانسته و به آن ها قانع باشید. سعی کنید از لحظات عمر به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و ایام را با خوشی بگذرانید. برای مسائل بی اهمیت خود را آزار ندهید و غصه نخورید.

افکار بیهوده را از سر بیرون کرده و قدر زندگی خود را بدانید. بسیاری افراد به شما حسادت می کنند و حتی به دنبال از بین بردن خوشبختی شما هستند، از حسودان دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین تیر

غزل شماره 343 دیوان حافظ : چل سال بیش رفت که من لاف می زنم

تعبیر غزل شماره 343 حافظ در فال شما :

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

اطرافیان دلسوزی دارید که می توانید با خیال راحت به آن ها تکیه کنید. از غرور و تکبر بر حذر بوده و سعی کنید با متانت رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین مرداد

غزل شماره 384 دیوان حافظ : می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

تعبیر غزل شماره 384 حافظ در فال شما :

از کبر و خودبینی برحذر باشید که عاقبت خوبی ندارد و شما را از رسیدن به موفقیت دور می کند. قدر دوستان جانی را بدانید و با آن ها صادق و یکرنگ باشید تا در مواقعی که به حضورشان نیاز دارید به کمک شما بشتابند.

مدتی است از یار دور افتاده و غم فراق شما را آزار می دهد. سرانجام هجران پایان پیدا کرده و به وصال یار می رسید. از حرص و طمع برای مال دنیا دست بردارید و قناعت پیشه کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین شهریور

غزل شماره 420 دیوان حافظ : ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه

تعبیر غزل شماره 420 حافظ در فال شما :

تحولات عمیقی در حالات روانی شما ایجاد شده که دیگران را نیز به تعجب واداشته است. لحظات زندگی را به هدر می دهید و گاهی با حریفان و گاهی با دوستان هستید.

عصبی شده اید و با کوچکترین بهانه ای دعوا راه می اندازید. با این رفتار ناشایست خود باعث شدید اطرافیان که به شما اعتماد داشتند، از اطراف تان پراکنده شوند. چاره کار به در خانه خدا رفتن و رسیدگی به امور معنوی است.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین مهر

غزل شماره 200 دیوان حافظ : دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند

تعبیر غزل شماره 200 حافظ در فال شما :

یکی از اطرافیان به شما خیانت کرده و همین ضربه بدی به شما وارد کرده، این مسئله تجربه ای است که نشان می دهد لازم است دوستان را از دشمنان شناخته و زود به هرکسی اعتماد نکنید.

برخی افراد قصد دارند از شما سواستفاده کنند، حواستان باشد که پلی برای موفقیت افراد نااهل نشوید. از ظاهربینی حذر کنید. نیتی در دل دارید که با تلاش و ثبات قدم انشالله به آن خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین آبان

غزل شماره 69 دیوان حافظ : کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست

تعبیر غزل شماره 69 حافظ در فال شما :

این روزها هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر خسته می شوید و کمتر نتیجه می گیرید. هرچه شما در وصال یار سماجت به خرج می دهید او بیشتر از قبل از شما دور می شود. غصه نخورید، شاید سرنوشت اینگونه برای شما مقدر شده، گاهی جز صبر و امیدواری نمی توان کاری کرد.

از خداوند برای حل مشکلات یاری بخواهید، به او توکل کنید و امیدتان به خدا باشد، با توسل به خدا و قرآن انشالله بهترین اتفاقات برای شما خواهد افتاد.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین آذر

غزل شماره 46 دیوان حافظ : گل در بر و می در کف و معشوق به کام است

تعبیر غزل شماره 46 حافظ در فال شما :

مژده بر شما که ایام فرخنده و طالع نیکو در انتظارتان است. به زودی به مقصود خود خواهید رسید و ایام به کامتان خواهد شد. او همیشه یار و همراه شماست، از او غافل نشوید.

مراقب باشید که شادکامی این روزها با خطا و اشتباهات از بین نرود و پایدار بماند.

روزهای بهاری با خبر خوشی که دریافت می کنید، لذت بخش تر خواهد شد. شکر خداوند را به جای آورید که نظرکرده او هستید.

فال حافظ امروز 21 آبان متولدین دی

غزل شماره 125 دیوان حافظ : شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد

تعبیر غزل شماره 125 حافظ در فال شما :

خودتان را اسیر صورت و ظاهر خوشی های دنیا نکنید. بسیاری از ظواهر صرفا پوسته زیبا هستند و چیزی که در دل پوسته قرار دارد ممکن است به زیبایی ظاهرش نباشد. فریب آن را نخورید و به جای صورت در پی سیرت باشید و باطن را زیبا کنید.

هر کسی محرم اسرار نیست، در انتخاب مشاور دقت کنید و راز پنهان دل را به نااهل نگویید. کبر و غرور عاقبت خوبی برایتان نخواهد داشت. توصیه های دوستان شفیق را آویزه گوش کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین بهمن

غزل شماره 78 دیوان حافظ : دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

تعبیر غزل شماره 78 حافظ در فال شما :

کاری انجام داده یا تصمیمی گرفته اید که از آن پشیمان شده اید و خود را سرزنش می کنید. در رسیدن به هدف ناکام مانده و شکست خورده اید و به این باور رسیده اید که کسی خواهان شما نیست و برای کسی ارزشی ندارید.

همه چیز را به زمان بسپارید که درمان هر درد بی درمانی است. شکست سرآغاز پیروزی و موفقیت است. از ناکامی ها درس گرفته و برای آینده ای روشن تلاش کنید. امید و توکل تان به خداوند باشد.

فـال حـافـظ امروز 21 آبان متولدین اسفند

غزل شماره 309 دیوان حافظ : عشقبازی و جوانی و شراب لعل فام

تعبیر غزل شماره 309 حافظ در فال شما :

به تازگی شرایطی فراهم شده تا بتوانید توانایی های خود را به اطرافیان به اثبات برسانید. از این فرصت بهره برده و با عقل و اندیشه همه چیز را به دست آورید.

پروردگار همیشه یاور شماست و مقام و پول و عشق به شما داده است اما آیا شما هم شکرگزار خداوند هستید و ارزش نعمت های زندگی خود را می دانید؟

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان