//
کدخبر: ۳۶۴۸۸۶ //

خانم های شیک پوش؛ اگر میخوای با شلوارهای رنگی جذاب ست کنی بیا اینجا

شلوار ها از آیتم های پرکاربرد برای استایل افراد می باشد. بهتر است کمی از روزمرگی دور شویم و به سراغ رنگ های هیجان انگیز برویم. در ادامه جذاب ترین استایل ها با شلوار های رنگی را مشاهده خواهید کرد.

خانم های شیک پوش؛ اگر میخوای با شلوارهای رنگی جذاب ست کنی بیا اینجا
به گزارش فرتاک نیوز،

شلوارهای رنگی می توانند زیبایی و جذابیت خاصی را به استایل خانم ها ببخشند و اگر شما تمایل دارید در تیپ خود تغییراتی را ایجاد نمایید می توانید از شلوار رنگی در پوشش تان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که هماهنگ کردن رنگ لباس ها با شلوارهای رنگی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین بهتر است شما برای داشتن استایلی جذاب از مدل های ست با شلوار رنگی الگوبرداری نمایید.

نکات استایل با مدل شلوارهای رنگی

اغلب خانم ها از پوشیدن شلوارهای رنگی هراس دارند زیرا تصور می کنند استایل آن ها عجیب و غریب به نظر می رسد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و اگر شما بتوانید شلوارهای رنگی را در پوشش تان با لباس هایی مناسب بپوشید شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

شلوارهای رنگی در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن نظیر سبز ، زرد ، خردلی ، بنفش تیره ، نارنجی ، قرمز و … موجود می باشند و بهتر است شما رنگ شلوار را با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید زیرا اگر رنگ شلوار با رنگ سایر لباس ها مطابقت نداشته باشد استایل شما نامطلوب به نظر می رسد.

از شلوارهای رنگی می توانید در همه فصول سال استفاده کنید ولی پیشنهاد ما به شما این است که این طرح شلوارها را در روزهای زیبا بهاری یا تابستانی بپوشید تا استایل رنگی داشته باشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

شلوارهای رنگی را می توانید در مهمانی ها ، مجالس و مکان های عمومی بپوشید و اگر شما تمایل دارید استایل تان شلوغ به نظر نرسد بهتر است در زمان پوشیدن این مدل شلوارها رنگ سایر لباس هایتان را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید. لباس ها با رنگ خنثی همچنین به راحتی با رنگ شلوار ست می شوند و دیگر نیازی نیست که شما از پوشیدن شلوار رنگی هراس داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید رنگ شلوار را با رنگ قاب عینک یا رنگ شال و روسری تان ست نمایید که در این صورت استایل شما خاص تر به نظر می رسد همچنین می توانید رنگ شلوار با کیف تان ست کنید که در این صورت نیز در استایل شما تغییراتی قابل توجه ایجاد خواهد شد.

بهتر است خانم های جوانی که تمایل دارند استایلی فانتزی و خاص داشته باشند از شلوارهای رنگی در پوشش خود استفاده نمایند. شلوارهای رنگی در انواع مدل های شلوار گشاد ، شلوار ابروبادی و … موجود می باشند که بهتر است شما مدل شلوار را با توجه به فرم پایین تنه و سبک لباس پوشیدن تان انتخاب نمایید.

پیشنهاد جذاب ترین ست های شلوار زنانه رنگی

تنها رنگی را که نباید هرگز با شلوارهایی با تناژ سبز بپوشید کفش های سبز رنگ است.

دیگر ترکیب جالب توجه بهاری، ترکیب لباس های خالدار و یا راه راه سیاه و سفید یا سرمه ای و سفید با شلوار خردلی رنگ است. کیف متناسب با این ست کیف کوچک عسلی، قهوه ای، مشکی رنگ است. این ست یکی از زیباترین ترکیب رنگ ها را دارد که آن را بخصوص برای روزهای آفتابی در فصل بهار مناسب کرده است. این ست زیبا یکی از بهترین انتخاب ها برای دورهمی های دوستانه است. ترکیب رنگ های زرد و سفید ظاهری ملیح به خانم ها می بخشد که با استفاده از اکسسوری های در تنالیته نقره ای می توان تاثیر آن را دوچندان کرد

رنگ صورتی یکی از رنگ های مورد علاقه بسیاری از خانم هاست اما باید در انتخاب طیف رنگ های مختلف این رنگ محبوب دقت کرد. این ست با رنگ های ملایم و بسیار زنانه خود چشم ها را به شما خیره خواهد کرد. البته استفاده از این ست به خانم هایی که پوست تیره دارند توصیه نمی شود.

وقتی شلوار بژ ویا پاستلی می پوشید، باید کفش های خود را در رنگ های روشن و براق انتخاب کنید.لطفا برای ایجاد کنتراست از کفش مشکی استفاده نکنید.

دیگر ترکیب دوست داشتنی فصل بهار، ترکیب نارنجی و سفید است که در کنار استفاده از اکسسوری هایی به رنگ کرم و یا عسلی ظاهری جذاب به خانم ها خواهد بخشیداین ست زیبا در عین راحتی ظاهری شیک به شما خواهد بخشید. بجای کفش های لژدار برای راحتی بیشتر می توان از کفش عروسکی و کتانی هم استفاده کرد در این صورت این ترکیب می تواند ترکیب ساحلی بسیار مناسبی باشد.

البته که در فصل بهار نمی شود از رنگ پرانرژی قرمز صرف نظر کرد. هر چند بسیاری معتقدند که این رنگ گرم بیشتر مناسب فصل های سرد سال است اما باید گفت که در فصل بهار نیز این رنگ همچنان می تواند ظاهری جذاب به خانم ها ببخشد خصوصا در کنار لباس هایی به رنگ روشن.

آخرین پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های با شدت زیاد و ساخت یک استایل ماکسیمال است. این ست یکی از جسورانه ترین ست های بهاری است چرا که در نگاه اول کاملا بی تناسب بنظر می رسد. اما همانطور که در تصویر می بینید ترکیب این دو رنگ زیبا در کنار کفش نقره ای و اکسسوری متناسب با رنگ لباس ها ترکیبی متفاوت و جذاب خلق کرده است

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان