//
کدخبر: ۳۶۲۹۲۷ //
تست بینایی

قدرت بینایی خودت رو با پیدا کردن حیوانات مخفی در تصویر محک بزن!

در تصاویر زیر حیوان مخفی را پیدا کنید و تست بینایی خود را محک بزنید

قدرت بینایی خودت رو با پیدا کردن حیوانات مخفی در تصویر محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های دفاعی در حیوانات بدون شک استتار است. موجوداتی که استتار می کنند تقریباً تحت حفاظت خاصی قرار می گیرند و ساختار بدن آنها به گونه ای ایجاد شده است که با محیطی که در آن زندگی می کنند بسیار سازگار است.

بدن این موجودات به قدری با محیط خود سازگار است که تقریباً نمی توان آنها را به راحتی تشخیص داد. در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات شما باید بتوانید حیوانات استتار شده را شناسایی کنید. با وب سایت چشمک همراه باشید.

تست قدرت بینایی با استتار حیوانات

موجودات زنده ای که با توجه به رنگ های محیطی که در آن زندگی می کنند، خود را با محیط وفق می دهند. موضوع استتار حیوانات  همواره توجه دانشمندان را به خود جلب کرده است. هدف این تست، یافتن حیوانات استتار شدهاست. شما اگر بتوانید در دو تصویر موجود حیوانات استتار شده را در عرض 10 ثانیه پیدا کنید، از دقت، قدرت تمرکز و بینایی خوبی برخوردار هستید. اگر آماده هستید به تصاویر ذیل دقت کنید!

تصویر اول در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات

تست-قدرت-بینایی-با-استتار-حیوانات

در این تصویر، یک پلنگ مخفی شده است. ایا می توانید این پلنگ که تشخیص آن بسیار مشکل است را در عرض 10 ثانیه شناسایی کنید.

با دقت به تصویر بالا نگاه کنید. امیدوارم که پلنگ را پیدا کرده باشید. اگر هنوز نتوانستید پلنگ را ببینید به تصویر پایین دقت کنید.

تست-قدرت-بینایی-با-استتار-حیوانات-پاسخ-تصویر-اول

تصویر دوم در تست قدرت بینایی با استتار حیوانات

در این تصویر یک آهو یا گوزن خود را به خوبی با محیط پیرامونش ترکیب کرده است. یافتن این حیوان کمی آسانتر از اولی است. به دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

11-3

امیدوارم که توانسته باشید حیوان را پیدا کرده باشید. اگر هنوز نتوانستید حیوان را پیدا کنید می توانید به تصویر پایین مراجعه کنید.

12-1

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان