//
کدخبر: ۳۶۲۸۱۵ //
تست بینایی

اگر فکر می کنی تیز بینی، بگو ببینم همسر گاوچران کجای تصویر است؟

این چالش بصری باعث شکست چندین نفر در شبکه های اجتماعی شده است.

اگر فکر می کنی تیز بینی، بگو ببینم همسر گاوچران کجای تصویر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آیا فکر می کنید بتوانید آن را در زمان سریع انجام دهید و رکورد ثبت کنید؟ آیا می توانید همسر گاوچران را پیدا کنید؟ برای حل این معما 7 ثانیه فرصت دارید!

این معمای دیدنی بصری به دلیل سختی آن در فیس بوک محبوبیت پیدا کرده است. هزاران نفر تشویق شدند تا این تست را حل کنند، اما فقط بهترین‌ها توانستند آنچه را که از آنها خواسته شده بود بیابند. آیا جرات دارید این تمرین ذهنی را حل کنید؟

باید در نظر داشته باشید که این معمای تصویری که یکی از سخت ترین حل ها محسوب می شود باید در 7 ثانیه حل شود. همچنین می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که اگر می خواهید آن را حل کنید، باید تمرکز زیادی از خود نشان دهید. نتیجه شوکه کننده است و حتی ممکن است اگر آن را پیدا نکنید و جواب را ببینید عصبانی شوید! پس با دقت به تک تک جزئیات تصویر توجه کنید تا بعدا پشیمان نباشید. بزن بریم!

همسر گاوچران رو پیدا کن! 7 ثانیه وقت داری

3333333

موضوع این پازل تصویری چیست؟

این معمای تصویری که همه نتوانسته اند آن را حل کنند، گاوچرانی را نشان می دهد که همسرش را از دست داده و به دنبال او می گردد. به همین دلیل، او با این ایده به شما روی آورد که می توانید به او کمک کنید و با هم می توانید محل اختفای او را پیدا کنید. آیا می خواهید به او کمک کنید؟

آیا مکان همسر گاوچران را پیدا کرده اید؟ اگر نه، نگران نباشید، ما پاسخ شما را خواهیم داد، اما ابتدا بیایید تلاشی را که برای حل این چالش انجام داده‌اید تحسین کنیم.

حالا ما راه حل را برای شما آورده ایم تا ببینید همسر گاوچران کجا بود. جواب را در پایین ببینید.

پاسخ

پاسخ تست

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان