//
کدخبر: ۳۶۲۵۵۶ //

اگر فکر میکنی تمرکز داری این تست رو حل کن/ جوجه تیغی کجای تصویر است؟

این تصاویر در عین آنکه جنبه سرگرم کنندگی دارند، می توانند سبب افزایش فعالیت و کارکرد مغز شوند.

اگر فکر میکنی تمرکز داری این تست رو حل کن/ جوجه تیغی کجای تصویر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تصاویر توهم نوری همواره مورد توجه کاربران در فضای مجازی بوده است. 

اساساً میزان دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری، رابطه مستقیم با نوع عملکرد مغز دارد. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی شما می توانید بار دیگر قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را محک بزنید.

این آزمون در چند روز گذشته در فضای اینترنت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و بارها همرسانی شده است.

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی

تصویر امروز شاما یک جنگل پر از درخت است که در قسمتی از تصویر یک جوجه تیغی در حال گردش است. این جوجه تیغی را با یک نگاه دقیق می توانید شناسایی کنید. اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه این جوجه تیغی را پیدا کنید، دارای قدرت بینایی و دقت و تمرکز خوبی هستید. اگر آماده هستید می توانید به تصویر نگاه کنید.

پاسخ آزمون

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. اگر تاکنون توانسته اید که این جوجه تیغی را پیدا کنید، به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت می توانید برای دیدن این جوجه تیغی به پایین صفحه مراجعه کنید.

البته رکورد این ازمون ذهن که توسط وب سایت fresherslive ارائه شده است، هفت ثانیه است . اما ترجیحاً می تواند 15 ثانیه یا کمتر طول بکشد. اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید. به سمت راست تصویر نگاه کنید و می توانید جوجه تیغی را در نزدیکی یک درخت پیدا کنید.

آزمون-دقت-ذهن-با-پیدا-کردن-جوجه-تیغی-پاسخ-

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۵۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان