//
کدخبر: ۳۶۲۰۵۳ //

خرگوش رو در تصویر اگر پیدا کردی با هوشی/ فقط اندک کمی پیدا می کنند

آیا می‌توانید در عرض 10 ثانیه خرگوش پنهان را در تصویر ببینید.

خرگوش رو در تصویر اگر پیدا کردی با هوشی/ فقط اندک کمی پیدا می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی صحبت از تصاویر توهم نوری به میان می‌آید، به نظر می‌رسد اینترنت اشتهای سیری ناپذیری برای آنها دارد. توهمات نوری جدید، در واقع نوعی بازی و پازل تصویری است که تلاش می کند در عین سرگرمی سبب افزایش فعالیت و عملکرد مغزی شما شوند.

با افزایش فعالیت مغز، قدرت دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری افراد افزایش پیدا می کند. کافی است مدتی انجام بازی ها و تست های معمایی را در برنامه روزانه خود قرار دهید، پس از آن می بینید که تمرکز و دقت شما افزایش یافته است.

آیا می‌توانید در عرض 10 ثانیه خرگوش پنهان را در تصویر ببینید

آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

این تصویر معمایی سراسر اینترنت را فرا گرفته است. این تست از ما می خواهد که خرگوش کوچک پنهان شده در میان تپه های سنگی را پیدا کنیم. البته برای پیدا کردن زمان زیادی نداریم و ما باید بتوانیم در کمتر از ده ثانیه این خرگوش را بیابیم. پس اگر آماده هستید به تصویر نگاه کنیم.

wEZBPrLFTTCZ

پاسخ آزمون

هنگامی که در نهایت پس از مدتی ناتوانی در دیدن چیزی، چشمان خود را باز می کنید، به شما مکان آن پیدیده یا شی به شما گفته می شود حتما بلافاصله از خود می پرسید چرا آن را ندیدید؟ کاملا مشخص بوده!

در تصویر مربوط به آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش، سنگ های عظیم قهوه ای روشن و خاکستری را می توان مشاهده کرد. خرگوش کوچکی همرنگ این صخره ها در میان آن پنهان شده و یا استتار کرده است. اگر تاکنون خرگوش را ندیدید به تصویر زیر نگاه کنید.

fWW8smn2Hbbsتوضیح مختصر برای آزمون دقت ذهن با پیداکردن خرگوش

در این تصویر هزاران سنگ وجود دارد. و یک خرگوش در مرکز صخره پنهان شده است. خرگوش جلوی چشمان شما بوده است. تعداد کمی از افراد این خرگوش را در 10 ثانیه می توانند پیدا کنند. به واقع تنها کسانی که قدرت تمرکز و بینایی عالی دارند می توانند آن را پیدا کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان