//
کدخبر: ۳۶۱۴۴۰ //

پسری با لوله آب به دختر ۷ ساله همسایه تجاوز کرد + عکس

دختری ۷ ساله توسط پسر همسایه‌ با لوله آب فلزی مورد تجاوز قرار گرفت.

پسری با لوله آب به دختر 7 ساله همسایه تجاوز کرد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته قربانی، زمانی که پسر همسایه از او خواست که به بیرون بروند تا یک گل به او نشان بدهد که در محل دفن زباله روییده است مورد تجاوز قرار گرفت.او همچنین در ادامه افزود زمانی که به اطراف شهر رفت متوجه شد در بین راه پسر همسایه مدام از یک بطری آب می نوشد و خوشحالی می کند و به بهانه های مختلف او را در آغوش می گیرد و لمس می کند.

قربانی در ادامه گفت که وقتی به پشت تپه ها رفتند پسر همسایه او را در آغوش گرفت و با نگه داشتن دست و پاهایش او را برهنه کرد و برای این که صدای جیغ و گریه های او کسی را متوجه قضیه نکند با بستن دهانش، با لوله آب فلزی او را مورد تجاوز قرار داد.

طبق گزارش پلیس، ماموران پلیس با تماس یک فرد با اداره پلیس به محلی رفتند که دختری ۷ ساله برهنه و خونین در آن مکان بیهوش افتاده بود.

با انتقال دختربچه به بیمارستان پزشکان متوجه شدند که وی مورد خشونت جنسی قرار گرفته است.

افسر پرونده با تحقیقات توانست به خانواده قربانی دسترسی پیدا کند.

آن ها گفتند که دخترشان از دیروز صبح که به بیرون از خانه رفته تاکنون بازنگشته است و برخی از همسایه ها گفته اند که آخرین بار او را با پسر ۲۲ ساله همسایه که فوق العاده شرور است دیده اند که سوار ماشین شدند و بیرون رفتند.

ماموران پلیس با تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند متهم پس از این که دختر را مورد آزارجنسی قرار داده است متواری شده و از او خبری در دسترس نیست و قربانی به دلیل شدت خونریزی داخلی و جراحات وارد شده در بیمارستان بستری است و به دلیل وضعیت بد مالی، خانواده اش قادر به پرداخت هزینه های درمانی ‌اش نیستند و او همچنان با درمان های جزئی در بیمارستان تحت درمان است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان