//
کدخبر: ۳۴۹۳۷۶ //

برگزاری امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بصورت حضوری

سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه امتحانات پایان نیم‌سال دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اینکه آزمون‌های دانشجویان در مقطعی خاص و به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شد، با گذشت از این بحران، دانشگاه به روال سابق خود باز می‌گردد.

برگزاری  امتحانات پایان نیمسال دانشگاه پیام نور بصورت حضوری
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ابراهیم تقی زاده در نشست با رؤسای استان‌ها و دبیرخانه‌های مناطق با بیان اینکه امتحانات پایان نیم‌سال دانشگاه پیام نور بنابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید وزارت عتف به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: بعد از بحران کرونا دانشگاه باید به روال گذشته بازگردد؛ لذا کلیه امتحانات دانشگاه در این نیم‌سال به صورت کاملا حضوری خواهد بود و رؤسای استانی و دبیرخانه‌های مناطق موظف هستند برای برقراری نظم، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان در حوزه‌های امتحانی اهتمام ورزند.

همچنین دکتر دل افکار، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: این دانشگاه به پیروی از سیاست‌های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و حفظ سلامت دانشجویان، آزمون‌های پایان نیم‌سال را طی دو سال گذشته به اساتید واگذار کرد و در حال حاضر لازم است که با برداشته شدن محدودیت‌های کرونا و همچنین تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به روال گذشته خود بازگردد.

وی یادآور شد: تصمیم برگزاری آزمون‌های پایان نیم‌سال جاری بر اساس کارشناسی‌های به عمل آمده اتخاذ شده و از آغاز این نیم‌سال به صورت مرتب به کلیه دانشجویان اطلاع‌رسانی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر دل افکار ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان این دانشگاه از رؤسای استانی خواست با همراهی، یکپارچگی و هماهنگی در جهت رفع کاستی‌ها بکوشند و فضایی آرام و بدون استرس را برای امتحانات دانشجویان فراهم کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان