//
کدخبر: ۳۴۸۸۰۳ //
رضا رویگری | تارا کریمی | همسر رضا رویگری

همسر رضا رویگری فاش کرد !! / علت حضور رضا رویگری در خانه سالمندان مشخص شد + ویدئو ناراحت کننده

ویدئویی از مصاحبه رضا رویگری ازشرایط زندگی !!!

همسر رضا رویگری فاش کرد !! /  علت حضور رضا رویگری در خانه سالمندان مشخص شد + ویدئو ناراحت کننده
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا رویگری متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران است. رضا رویگری علاوه بر بازیگری در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. رضا رویگری پسری به نام کیارش رویگری دارد.

رفتار غیر انسانی همسر رضا رویگری با او

رضا رویگری با اشاره به اینکه همسرش به مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده، افزود: متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد، گفت که امیدوار به کمک مردم عزیزم هستم.

رضا رویگری تاکید کرد: تلفن همراهم را گرفته اند و نمی توانم با کسی صحبت کنم. شما به مردم بگویید من را حلال کنند.

زندگی شخصی رضا رویگری

رضا رویگری رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی می‌شود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند. کریمی که ۲۶ ساله است و ۴۳ سال از رویگری کوچکتر است در گفتگویی درباره ماجرای آشنایی خود و این هنرپیشه خوش مشرب سخن گفته است. وقتی برای استقبال رفتم با رضا آشنا شدم. تارا کریمی که در شیراز با رویگری آشنا شده است.

با اشاره به اینکه قبل از آشنایی نمی‌دانسته وی بازیگر است؛ می‌گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی‌شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه‌ای در شیراز رضا رویگری به عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم. پدرم مخالف ازدواجمان بود.

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت؛ درباره مخالفت‌های والدینش با این ازدواج بیان می‌کند: پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می‌گفت چه اتفاقی افتاده؟ تو که برنامه دیگری برای زندگی‌ات داشتی و نمی‌خواستی ازدواج کنی! اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی‌ها می‌گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج حذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان