//
کدخبر: ۲۷۲۳۵۰ //

رضا رویگری: واقعاً انگار برای کسی مهم نیستم/کسی سراغی از من نمی گیرد!

کیانِ "مختارنامه" دوست دارد به کار برگردد، توجه ببیند و به مشکلاتش رسیدگی کنند. اما نه متولیان امر سری به او می‌زنند و نه مثلِ گذشته دوستانش سراغی از او می‌گیرند؛ آرزویش بازگشت سلامتی است تا اینکه بتواند دوباره سرحال، دغدغه‌هایش را بازی کند.

رضا رویگری: واقعاً انگار برای کسی مهم نیستم/کسی سراغی از من نمی گیرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلمی را می‌‌خواست بسازد که بودجه‌اش فراهم نشد و هنوز نتوانسته به روال عادی‌اش برگردد. حالش بهتر شده اما عصا دستش می‌گیرد تا به قولِ خودش تعادلش را حفظ کند. رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها حال و روزِ مساعدی ندارد، دوست دارد دوباره جلوی دوربین حاضر شود.

وقتی از او سؤال می‌کنیم چرا در جایی گفته بود از کرونا خواهش می‌کنم تشریف بیاورند منزل ما؟! به خبرنگار  گفت: واقعاً انگار برای کسی مهم نیستیم دست‌اندرکاران و متولیان امر سراغی نمی‌گیرند؛ آنهایی که وظیفه‌شان است می‌دانند از هیچ‌کدامشان خبری نیست. بازیگران هم خبری نمی‌گیرند اما برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

رویگری در جریان این گفت‌وگوی کوتاه آرزو کرد تا دوباره سلامتی‌اش را مثل قبل بدست آورد تا خیلی از نقش‌هایی که بازی نکرده را بتواند ایفا کند.  

او درباره روزهای کرونایی تأکید کرد: در خانه‌ام و در بیرون از خانه مثل همه با کرونا برخورد می‌کنم. ماسک می‌زنم، چون اعتقاد دارم کرونا با کسی شوخی ندارد. از مردم هم می‌خواهم رعایت کنند و حتی‌الامکان در جمع‌های شلوغ حاضر نشوند، من خودم هم این کار را می‌کنم.

"مختارنامه"، "سه پنج دو"، "ملکوت"، "به کجا چنین شتابان"، "پول کثیف"، "معصومیت از دست رفته"، "دارا و ندار" و "خورشید شب" از جمله سریال‌های تلویزیونی‌اند که این بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. رویگری در زمینه آهنگسازی و خوانندگی هم فعالیت داشته و ترانه انقلابی معروف "ایران ایران" که در ایام دهه فجر از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود با صدای این هنرمند در سال 1357 و در بحبوحه انقلاب اسلامی خوانده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان