//
کدخبر: ۳۱۱۰۵۴ //
انتشار تصاویر خصوصی خانواده همسر

اقدام بیشرمانه داماد ناخلف / آخه کی این کار را می کند؟!

داماد جوانی که مزاحم خانواده همسرش بوده و در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی از خانواده همسرش می‌ کرد، دستگیر شد.

اقدام بیشرمانه داماد ناخلف / آخه کی این کار را می کند؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ روح الله شهبازی پور رییس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر انتشار تصاویر خانوادگی و شخصی ایشان از طرف فردی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ابراز داشت: در ابتدا در خصوص موضوع پرونده از شاکیه تحقیق به عمل آمد و ایشان اظهار داشت فردی ناشناس با اکانت‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده که این کار باعث بی آبرویی و هتک حیثیت وی شده بود و این امر موجب نگرانی شاکیه شده و از این پلیس تقاضای رسیدگی را داشت.

شهبازی پور تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های فنی صورت گرفته مشخص شد داماد خانواده اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانواده همسرش کرده که متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای استان گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، انگیزه اش را انتقام گیری از خانواده همسرش به علت اختلافات خانوادگی دانست.

شهبازی پور گفت: متأسفانه اعتماد به افراد در فضای مجازی یکی از مهمترین مشکلاتی است که جامعه با آن روبرو است. شهروندان در فضای مجازی نسبت به اسناد و تصاویر شخصی که در اختیار دیگران قرار می‌دهند حساسیت بیشتری به خرج دهند و هیچگاه تصاویر و فیلم‌های شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذارند و نسبت به تنظیم محرمانگی آن در شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۱۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان