//
کدخبر: ۲۹۴۹۱۹ //

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فوق تخصصی دستیاری،تا پایان امشب

مهلت تمدید شده ثبت نام برای شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت ساعت ۲۰ امشب پایان می‌یابد.

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون فوق تخصصی دستیاری،تا پایان امشب

مهلت ثبت نام در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت روز جمعه ۱۲ دی به اتمام رسیده بود،اما با تصمیم مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شده و داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی وزارت بهداشت تا ساعت ۲۴ امشب (سه شنبه ۱۶ دی) فرصت دارند به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند و داوطلبانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کردند در مهلت مجدد می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،آزمون کتبی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۵ گروه رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه، ۷ اسفند به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون فوق در هفته منتهی به آزمون از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، با توجه به مصوبات نود وسومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، سهمیه پذیرش اعضای هیات علمی با تمامی مندرجات مرتبط با پذیرش در سهمیه مذکور از دفترچه راهنما حذف می شود. بنابراین داوطلبانی که سهمیه هیات علمی را انتخاب نموده اند نیز تا ساعت ۲۴ امشب باید جهت ویرایش سهمیه خود اقدام کنند و در صورت عدم ویرایش سهمیه این دسته از داوطلبان، سهمیه آنها به سهمیه آزاد تغییر خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان