//
کدخبر: ۲۸۶۵۵۴ //

مهلت تخلیه خوابگاه‌های علم و صنعت امروز تمام می شود

مدیریت امور خوابگاه‌های دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد این دانشگاه تا پایان امروز (یکشنبه) فرصت دارند خوابگاه ها را تخلیه کنند.

مهلت تخلیه خوابگاه‌های علم و صنعت امروز تمام می شود

براساس اعلام مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ ساکن در خوابگاه ها که تاکنون موفق به تصویب پروپوزال خود نشده اند تا پایان امروز ۱۸ آبان ماه فرصت دارند نسبت به تخلیه خوابگاه اقدام کنند؛ چرا که از این تاریخ از تردد دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی جلوگیری مَی شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیریت امور خوابگاه های دانشگاه علم و صنعت یادآور شد: برنامه ریزی لازم برای ضدعفونی خوابگاه ها نیز بعد از این تاریخ، به عمل آمده و دانشجویان باید نسبت به بسته بندی وسایل خود و تحویل آن به انبار خوابگاه مطابق سنوات قبل اقدام کرده و از نگهداری اشیا قیمتی و اسناد مهم در اتاق ها خودداری کنند. 

مدیریت امور خوابگاه های این دانشگاه در اطلاعیه ای دیگر نیز اعلام کرد؛ با توجه به برگزاری مجازی (غیرحضوری) کلاس ها به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانشجویان، در حال حاضر امکان اختصاص خوابگاه برای هیچ گروهی از دانشجویان ورودی نیمسال ١٤٠٠-١٣٩٩وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۵۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان