//
کدخبر: ۲۶۵۹۶۸ //

اعلام زمان آزمون‌ها و آغاز سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشجویان این دانشگاه از ۲۹ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود.

اعلام زمان آزمون‌ها و آغاز سال تحصیلی دانشگاه علم و صنعت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر سیادت موسوی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه آغاز می شود و این دوره  روز شنبه ۲۸ تیرماه پایان می‌ پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که نیاز به حضور دانشجو دارد نیز از روز شنبه یک شهریورماه آغاز خواهد شد و تا  چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه دارد.

موسوی همچنین افزود: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری ۱۵ مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری ۳۰ مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، ۲۰ شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: انتخاب واحد ترم تابستانه دانشجویان این دانشگاه  از ۳۰ خرداد شروع می شود و این مهلت اول مرداد به اتمام می‌رسد و شروع کلاس‌های ترم تابستان نیز از ۴ مرداد آغاز  تا ۵ شهریور ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امتحانات ترم تابستان دانشجویان دانشگاه علم و صنعت نیز از ۱۰ تا ۱۵ شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، ۲۲ شهریورماه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، موسوی در پایان در خصوص زمان انتخاب واحد نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: انتخاب واحد نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۶ شهریورماه و تاریخ شروع کلاس‌ها در نیم‌سال اول نیز از ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان