//
کدخبر: ۲۴۶۷۰۰ //

کلاس‌های درس دانشگاه امام صادق تا پایان سال مجازی برگزار می‌ شود

دانشگاه امام صادق علیه السلام اعلام کرد: کلاس های درس این دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کلاس‌های درس دانشگاه امام صادق تا پایان سال مجازی برگزار می‌ شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام جلسه شورای آموزشی دانشگاه در تاریخ ۷ اسفند برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

متن کامل گزارش این جلسه بدین شرح است:

با آرزوی سلامت و تندرستی برای آحاد ملت عزیز ایران اسلامی و امید موفقیت برای متولیان حوزه بهداشت و درمان در کنترل بیماری کرونا و اعلام آمادگی برای همکاری و همیاری در این رویداد ملی به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی می‌رساند با توجه به اهتمام دانشگاه امام صادق علیه‌السلام به سلامت، یادگیری و پژوهش دانشجویان و هماهنگی با تصمیمات وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان بدین وسیله بر اساس مصوبات جلسه مورخ ۷ اسفند ۹۸ شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مقرر شد :

۱. با عنایت به ضرورت توجه به سلامت جسمی و روحی دانشجویان و خانواده های آنها و با توجه به دشواریهای اجرایی و ملاحظات بهداشتی برگشت دانشجویان از شهرستانها کلاس های درس دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری با رعایت بندهای ذیل بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

۲. اصل حضور و در دسترس بودن اساتید جهت پیگیری امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاه مورد تاکید است.

۳. ادارات حوزه آموزش دانشگاه تدبیری داشته باشند که با توجه به مصوبات نهادهای مرتبط به خصوص ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و با همکاری سایر معاونتها، سیستم اداری آموزش دانشگاه بتواند به دانشجویان و اساتید خدمت رسانی کند.

۴. جهت جبران تعطیلی ناخواسته، اولا تعطیلی هفته میان ترم لغو و به پایان نیمسال تحصیلی جاری نیز دو هفته آموزشی اضافه می‌گردد.

۵. برگزاری امتحانات میان ترم در این نیمسال اختیاری و با نظر استاد درس خواهد بود. زمان امتحانات میان ترم برای اساتیدی که بخواهند امتحان بگیرند متعاقبا اعلام خواهد شد.

۶. اساتید می توانند از طریق سامانه های آموزش مجازی نظیر سما و ... نسبت به برگزاری کلاسها به صورت مجازی اقدام کنند. بدیهی است برگزاری کلاس های مجازی تا حداکثر سه هفته آموزشی جایگزین کلاس های حضوری استادان محترم خواهد شد.

۷. جهت حفظ سطح علمی و پژوهشی دانشگاه معاونین محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها، مرکز زبان و پردیس خواهران، موظف هستند تا با ارتباط گیری با تک تک استادان در این نیمسال تحصیلی، نسبت به تعریف یک کار در حوزه پژوهشی، نوآوری و یا مطالعاتی برای دانشجویان و دریافت گزارش آن حداکثر تا ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ و ارزیابی گزارشات دانشجویان جهت تخصیص بخشی از نمره ارزیابی دانشجو اقدام نموده و این اطلاعات را از طریق سایتها و شبکه های رسمی اطلاع رسانی کنند.

۸. الزام بند قبل برای استادانی که از گزینه آموزش مجازی استفاده میکنند به اختیار تبدیل می‌گردد.

هم چنین تصمیم گیری در خصوص نحوه حضور اساتید و کارکنان دانشگاه در جلسه روز پنجشنبه هیات رییسه دانشگاه انجام گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان