//
کدخبر: ۲۴۵۶۷۷ //

کلاس های درس دانشگاه علم وصنعت تا پایان سال ۹۸ بصورت مجازی برگزار می شود

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد کلاس های آموزشی دانشجویان تا پایان سال به صورت الکترونیکی برگزار می شود و نیاز به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست.

کلاس های درس دانشگاه علم وصنعت تا پایان سال ۹۸ بصورت مجازی برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران بدینوسیله به اطلاع می­ رساند جلسه فوق العاده شورای دانشگاه در تاریخ 98/12/4 برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس­های درسی تا پایان سال جاری (سال 1398) تصمیم گیری نموده که مفاد آن به شرح ذیل اعلام می­ گردد:

پیرو اطلاع رسانی­ های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­های گروه­های مختلف دانشجوئی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می ­رساند بمنظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان عزیز، از روز شنبه 98/12/10 تا پایان سال 1398، کلیه کلاس­های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد. بدین ترتیب دانشجویان گرامی بدون نیاز به حضور در دانشگاه و با اتصال به سامانه LMS از کلاس­های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند نمود.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای کلیه دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد.

در ضمن کلاس­های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی تا انتهای سال 1398 برگزار نخواهد شد و درخصوص برگزاری کلاس های جبرانی آنها، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۶۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان