//
کدخبر: ۲۴۱۷۷۳ //

ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ از ۹ اسفند آغاز می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت‌نام اولویت‌های حج تمتع ۹۹ از نهم اسفند ماه خبر داد.

ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ از ۹ اسفند آغاز می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 علیرضا رشیدیان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت:‌ دهه مبارک فجر، پاسداشت روزهای پرافتخار بهاری است که در سایه رشادت‌ها و استقامت این ملت و خون پاک شهیدان امروز تبدیل به درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: این دوران، تجلی اراده، عظمت و وحدت این ملت و رهبری مدبرانه آن است که درمقابل سلطه استکبار ایستادند و پرچم عزت، شرف و استقلال خود را بر فراز این سرزمین برافراشتند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در طلیعه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی درحالی به حرکت خود ادامه می‌دهد که دشمن با همه توان بر دستاوردها و ارزش‌های ایرانی و اسلامی این ملت و استقلال، آزادگی و جمهوریت آن می‌تازد تا اهداف شوم خود را در جهت سلطه بدون منازع خود برمنطقه رقم زند اما به طور قطع درسایه این همدلی ملت راه به جایی نخواهد برد.

رشیدیان همچنین به برنامه های اجرایی حج ۹۹ اشاره کرد و از آغاز مذاکرات هیئت مسکن در عربستان خبر داد.

وی گفت: نام نویسی از دارندگان قبوض اولویت های حج تمتع سال آینده از نهم اسفند ماه آغاز و بزودی قیمت نهایی حج مشخص و اعلام خواهد شد. 

ریس سازمان حج و زیارت افزود: برنامه‌ریزی برای حوزه های حمل ونقل، تغذیه، تدارکات، پزشکی و هواپیمایی انجام و در زمان مناسب اجرایی خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی نیز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: دهه فجر که پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت، بهشتی از معنویت را در این دوران ایجاد کرد و شخصیت‌های بزرگی را به تمام قامت برای اسلام و مسلمین با عقلانیت کامل و موازین دینی تربیت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب افزود: امام راحل افراد صالح و ارزشی را تربیت کردند و امروز همه مدیون ایشان و مقام معظم رهبری هستیم که این راه را با عزت، افتخار و سربلندی دنبال کردند و ایران اسلامی را در جایگاه با عزت در عرصه بین‌المللی قرار دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۷۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان