//
کدخبر: ۲۲۶۸۴۵ //

سردار مومنی: دستگاه های امنیتی و انتظامی مقتدرانه حوادث اخیر را مدیریت کردند

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در جهت برقراری امنیت کشور در اجرای طرح مدیریت سوخت قدردانی کرد.

سردار مومنی: دستگاه های امنیتی و انتظامی مقتدرانه حوادث اخیر را مدیریت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ سردار اسکندر مومنی در این پیام آورده است: با اجرای طرح مدیریت سوخت، شاهد نگرانی‌هایی از سوی بخشی از مردم بودیم که با اعتراضاتی همراه بود، در این میان عده‌ای فرصت‌طلب، بستر برخی تحرکات خرابکارانه را به وجود آوردند که قطعا جز خوشحال کردن دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران، ثمره دیگری نداشت.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در صحنه‌های مختلف فراتر از مسئولیت خود و به طور آگاهانه عمل کرده است، گفت: مدیریت هوشمندانه و با اقتدار حوادث اخیر که در مدت زمان چند روزه به پایان رسید، در مقایسه با عمق و گستردگی، خشونت‌آمیز بودن، حجم تخریب‌گری، غارت اموال عمومی و مردمی توسط اشرار، کار بزرگی از سوی پلیس بود.

وی ادامه داد: دیگر دستگاه‌های امنیتی کشور نیز در این چند روز مقتدرانه و با به کارگیری ظرفیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی خود، بحران ایجاد شده را مدیریت کردند.

مومنی گفت: از مردم عزیز بابصیرت، ولایت‌مدار، فهیم و انقلابی ایران اسلامی که به خوبی تشخیص دادند که این آشوب‌گری‌ها در جهت مطالبات آنان و منافع عمومی جامعه نیست و با گوش فرا دادن به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) صف خود را از اشرار و تخریب‌کنندگان اموال عمومی جدا کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت انقلاب، ولایت و حضور مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی باشیم، گفت: از زحمات و حضور مسئولان و خادمان امنیت کشور در جهت برقراری امنیت تشکر می‌نمایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان