//
کدخبر: ۳۹۷۹۰ //

عربستانی‌ها تمامی شروط ایران را برای اعزام حجاج پذیرفته‌اند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی مسائل مربوط به حج امسال در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

عربستانی‌ها تمامی شروط ایران را برای اعزام حجاج پذیرفته‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه 18 تیر) کمیسیون متبوعش، گفت: در این جلسه که مسئولانی از سازمان حج و زیارت، وزارت ارشاد، امور خارجه، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس حضور داشتند، مسئله اعزام حجاج در سال جاری به سرزمین وحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه بحث‌ها حول محور نحوه اعزام و تضمین امنیت حجاج برای اعزام به سرزمین وحی بود، افزود: در این جلسه مقدمات و اقداماتی که برای مراقبت از حجاج از سوی سازمان‌های مربوطه در نظر گرفته شده، بررسی شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مسئولان حج و زیارت در جلسه امروز اعلام کردند که تمامی تضمین‌های لازم برای اعزام حجاج به سرزمین حج از عربستانی‌ها اخذ شده، ادامه داد: مسئولان حج و زیارت اعلام کردند امسال حج آرامی را در پیش خواهیم داشت و امنیت و سلامت حجاج از سوی سعودی‌ها تضمین شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: مسئولان سازمان حج و زیارت در جلسه امروز اعلام کردند، عربستانی‌ها تمامی شروط ایران را برای اعزام حجاج پذیرفته‌اند.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان