//
کدخبر: ۴۵۵۶۰۹ //

گودرزی: مردم در حوزه مسکن مشکل دارند

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم در حوزه مسکن گفت: قیمت خرید مسکن و اجاره بها وحشتناک شده و خارج از عهده بخش عمده مردم است.


گودرزی: مردم در حوزه مسکن مشکل دارند

عباس گودرزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: از اقدام راهبردی و ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی قویا حمایت می‌کنیم. پنج قدرت موشکی دنیا ائتلاف تشکیل دادند و نتوانستند مانع شوند در این بین ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین الملل را شاهدیم که به فضل پروردگار این رویه استمرار خواهد داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به بازدارندگی رسیده و این بازدارندگی بستر همه پیشرفت ها است، گفت:  یکی از وجوه مهم و اصلی مشارکت مردم در تولید مربوط به گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی است که از جمله مصادیق آن سهام عدالت است. متاسفانه امروز در این خصوص با بی عدالتی مواجه هستیم. مجلس یازدهم اراده کرد و دولت اهتمام به خرج داد اما کافی نبود و می‌طلبد که در جهت تعمیم سهام عدالت به جد ورود کند.

وی افزود: بحث توسعه مالکیت عمومی یک اصل است که ترجمه مهم شعار سال اصل بوده و نباید مورد غفلت اندیشمندان و مسئولان قرار بگیرد. یکی دیگر از وجوه آن حمایت از سرمایه گذاری، حمایت از بخش خصوصی در سرمایه گذاری های جدید و کمک به احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی راکد است.

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کارگران نساجی بروجرد و کاشی جم گفت: تکلیف همه ما برقراری امنیت شغلی برای کارگران است. این دغدغه مقام معظم رهبری بوده که باید مسئولان به این مهم عنایت جدی داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه جمعیت برای ما یک امر حیاتی است، افزود: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برای تسهیلات ازدواج و فرزند آوری محقق شده و دولت اختصاص داده اما متاسفانه مجمع تشخیص ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۳ را به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کاهش داد. شخص رئیس جمهور در این خصوص عنایت ویژه داشته باشد زیرا بحث جمعیت مسئله ای حیاتی است.

وی با بیان اینکه مردم در حوزه مسکن مشکل دارند، گفت:  قیمت خرید مسکن و اجاره بها وحشتناک شده و خارج از عهده بخش عمده مردم در شهرستان‌های مختلف است. دولت در این خصوص باید رویه را تغییر دهد، مسکن یکی از شعارهای اصلی دولت بوده و برای آن باید اهتمام جدی تری را به خرج دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۵۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان