//
کدخبر: ۴۴۶۶۷۲ //
آیت‌الله علما:

مشارکت در انتخابات، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند

داوطلب حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه گفت: مشارکت در انتخابات، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند.

مشارکت در انتخابات، دشمن را وادار به عقب‌نشینی می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

"آیت‌الله مصطفی علما" داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که امروز (۲۸ بهمن) برگزار شد اظهار کرد: در واقع انقلاب اسلامی ایران از دوران مشروطیت آغاز شد و در طول این مدت نیز جوانان غیور و دلاورمردی خون خود را تقدیم این نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره تاکیدات رهبر‌کبیر انقلاب(ره) در مورد "وحدت‌کلمه" نیز گفت: امام‌خمینی(ره) همواره بر این موضوع تاکید داشتند و این وحدت تا امروز نیز بین تمامی ادیان و اقلیت‌های دینی ایران وجود دارد.

امام‌جمعه پیشین کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با نظرات حکیمانه امام راحل همه امور بر اساس رفراندوم و مشارکت مردم پیش‌بینی شد، آنگونه که با جهان‌بینی ایشان، حضور مردم در انتخابات، همواره دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرده‌ است.

داوطلب حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی در تمامی عرصه‌ها را قوی‌تر می‌کند.

وی حضور در انتخابات را  تکلیف شرعی و حق همه مردم دانست و اضافه کرد: امنیت، عزت و قدرت بی‌نظیری که امروز در ایران اسلامی وجود دارد با آرا ماخوذه مردم و حضور در پای صندوق‌های رای حفظ خواهد شد.

آیت‌الله علما در ادامه اقتصاد را یکی از ارکان مهم انقلاب دانست وافزود: بزرگان و علمای انقلاب اسلامی هرگز منکر شرایط سخت اقتصادی و مشکلات جامعه امروز نبوده و نیستند، آنگونه که رهبر معظم انقلاب ۲۵ سال، شعار سال را بر پایه رفع موانع اقتصادی اعلام نموده‌اند و همواره بر رفع مشکلات در این زمینه تاکید داشته‌اند.

وی اضافه کرد: هرچند وظیفه اصلی مجلس خبرگان رهبری، تعیین رهبر است اما در صورت حضور در مجلس خبرگان رهبری، در راستای کمک به حل مشکلات استان کرمانشاه، تا جایی که بتوانم کوتاهی نخواهم کرد و برای رفع آنها، همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۶۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان