//
کدخبر: ۴۴۵۹۳۵ //
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد‌ مخدر و کشف ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند مواد‌مخدر و کشف ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد‌ مخدر و کشف ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۳۵۶ کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد و اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی استان در اقدامی عملیاتی، بیش از ۳۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در استان کشف و دو باند مسلح تهیه و توزیع مواد مخدر را منهدم کردند.

وی افزود: طی عملیات انجام شده سه دستگاه خودرو و سه قبضه سلاح کشف شد و شش نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه اقدامات قاطعانه پلیس همچنان ادامه دارد گفت: از  ابتدای سال‌جاری تا‌‌کنون سه‌هزار و ۱۶۵ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در استان کشف و ضبط شده است و حدود ۵۹۷۶ خرده فروش مواد‌مخدر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

55

به گفته فرمانده انتظامی استان از ابتدی سال تاکنون ۵۹۷۶ معتاد متجاهر نیز در استان شناسایی و به کمپ‌های مواد مخدر تحویل داده شده‌اند.

 وی همچنین از شناسایی ۳۶ باند مواد‌مخدر از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون خبر داد و گفت: اقدامات قاطعانه پلیس همچنان ادامه دارد و از مردم عزیز درخواست می‌کنیم، همچنان همراهی و همکاری خود را با پلیس در راستای پیشگیری از اعتیاد جوانان این مرز و بوم حفظ نمایند و مطمئن باشند نیروهای پلیس با توان رزمی بالا و قاطعانه با این افراد برخورد خواهند کرد ومجازات‌های سختی در انتظار آنها خواهد بود.

3333

 وی اشاره‌ای هم به اقدامات پلیس در زمینه جمع‌آوری معتادین متجاهر و پاکسازی استان با توجه به نزدیک شدن سال نو و ورود میهمانان نوروزی به استان داشت و گفت: هرچند استاندار محترم کرمانشاه، بهزیستی، شهرداری وشورای هماهنگی مبارزه با مواد‌مخدر در راستای جمع‌آوری معتادین متجاهر همواره در کنار پلیس بوده‌اند اما جمع‌آوری معتادین متجاهر نیازمند تأمین بستر و افزایش ظرفیت کمپ‌های نگهداری در استان است که در صورت تامین زیر‌ساخت مناسب توسط نهاد‌های مرتبط، پلیس نیز توانایی لازم برای جمع‌آوری تمامی این افراد را ظرف مدت کمتر از ۴۸ ساعت از سطح شهر دارد.

 وی در پایان عنوان کرد: پلیس در تمامی لحظات سخت و دشوار قاطعانه در کنار مردم خواهد بود و بر اساس پیمانی که بسته‌ایم جان خود را فدای امنیت و سلامت مردم استان خواهیم کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان