//
کدخبر: ۴۴۴۴۲۴ //

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با رییس دفتر سیاسی جنبش حماس

وزیر امور خارجه کشورمان و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، پنجشنبه شب در یک تماس تلفنی، آخرین تحولات مرتبط با تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه را مورد بررسی قرار دادند.

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با رییس دفتر سیاسی جنبش حماس
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این گفت‌وگو، با اشاره به تماس‌ها و دیدارهای اخیر خود با مقامات دیگر کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه را کلید برقراری ثبات و آرامش در کل منطقه خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در ۴ ماه گذشته، تاکید نمود تنها ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی‌تواند اراده و طرح‌های سیاسی خود را بر آن‌ها تحمیل نماید.

اسماعیل هنیه نیز با ارایه گزارشی از ایستادگی و پایداری وصف ناپذیر ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری و طرح‌ها و ابتکارات سیاسی مطرح شده برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تبادل اسرا ، تاکید کرد گروه‌های مقاومت با حفظ وحدت و انسجام خود، تنها در صورت تحقق تحقق منافع عالیه ملت فلسطین، ابتکارات مطروحه مورد توجه قرار می دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۴۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان