//
کدخبر: ۳۵۰۲۹۳ //
در یادواره سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی مطرح شد؛

دشمن جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد/ استکبار هرگونه تعرض نظامی را به شدت پرهزینه ارزیابی می‌کند

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در یادواره سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی گفت: دشمن جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد

دشمن جرأت تعرض به خاک ایران را ندارد/ استکبار هرگونه تعرض نظامی را به شدت پرهزینه ارزیابی می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در یادواره سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی اظهار کرد: در دنیای غبارآلودی که امروز دشمن با هیاهو و جنجال رسانه‌ای در پی تحریف واقعیات جهان است، بازخوانی دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که بیش از هر چیز مرهون رشادت و فداکاری و از جان گذشتگی شهدای گرانقدر و ایثارگران دوران دفاع مقدس است، چراغ هدایت ما خواهد بود.

وی افزود: دشمن امروز در مقابله با نظام در جنگ سخت تمام عیار، شکست خورده  و هرگونه تعرض نظامی را به شدت پرهزینه ارزیابی می‌کند و براین اساس به جنگ نرم روی آورده است و در پی تحریف واقعیات انقلاب و نظام است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا تصریح کرد:‌ امروز باید جهاد تبیین کنیم و بازخوانی دستاوردهای دفاع مقدس در برابر هجمه دشمن یک جهاد تبیین است.

برگزاری یادواره سرلشکر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در شهرستان سرپل ذها

 در ادامه این مراسم فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا نیز اظهار کرد: واژه شهید یک واژه مقدس و پاکی است که نصیب انسان‌های  می‌شود که با خدای خود معامله کرده‌اند.

photo_2022-05-06_19-06-08

 وی افزود: شهید وصف انسان‌های پر تلاش، بی‌ادعا، و ولایت مداری است که جان خود را در راه احیای دین و حفظ وطن نثار کرده اند. 

 فرمانده قرارگاه غرب تصریح کرد: خدمات ارزشمند شهید شیرودی به کشور در دو برهه زمانی مهم قبل از انقلاب و بعد از آن چه در غائله کردستان ، جلوگیری از سقوط پادگان سقز و همچنین حفظ شهر پاوه بر کسی پوشیده نیست.

جای جای منطقه غرب کشور از ارتفاعات میمک ایلام گرفته تا دشت ذهاب همه شاهد از خود گذشتگی‌و دلاورمردی‌های این شهید والامقام است.

photo_2022-05-06_19-06-12

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ۲۵خانواده معظم شهید و جانباز از جمله خانواده‌ شهیدان والامقام شیرودی، کشوری ،شمشادیان و ... تجلیل بعمل آمد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان