//
کدخبر: ۲۹۵۳۴۲ //

واعظی: جای خالی آیت‌الله هاشمی پر نخواهد شد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی برای آنچه درست و اصولی می‌پنداشت،‌ از هزینه کردن خود و آبرویش ابا نداشت، تاکید کرد: با درگذشت او جمهوری اسلامی ایران، یکی از نمادهایش را از دست داد، نمادی که جای خالی‌اش پر نخواهد شد.

واعظی: جای خالی آیت‌الله هاشمی پر نخواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمود واعظی» در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: نوزدهم دی ماه سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است. بزرگمردی که در انقلابی‌گری پیشرو، در سیاست‌ورزی بسیار هوشمند و معتدل و در اخلاق اسوه‌ای کم‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی اسلام‌گرایی را با میهن‌پرستی، شجاعت را با درایت و آرمان‌گرایی را با واقع‌گرایی در هم‌آمیخته بود، اظهار داشت:‌ نقطه مقابل افراطی‌گری، پوپولیسم و تنگ‌نظری بود. قلبش برای نظام و کشور می‌تپید و در عین حال، همواره حامی حقوق مردم بود. با سابقه‌ای مشحون از مجاهدت و کارنامه‌ای درخشان در عرصه مدیریت اجرایی، می‌توانست به کنج عافیت برود اما مسئولیت‌پذیر بود و تا واپسین لحظات عمر میدان را خالی نکرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی برای آنچه درست و اصولی می‌پنداشت،‌ از هزینه کردن خود و آبرویش ابا نداشت، تصریح کرد: ایشان به معنای واقعی کلمه،‌ مصداق مفهوم اعتدال و گرانیگاه سیاست در ایران بود. با درگذشت او جمهوری اسلامی ایران، یکی از نمادهایش را از دست داد، نمادی که جای خالی‌اش پر نخواهد شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۱۹ دی سال ۱۳۹۵ به دلیل عارضه قبلی در ۸۲ سالگی دارفانی را وداع گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان