//
کدخبر: ۲۹۳۸۸۲ //

بیانیه ارتش به مناسبت نهم دی‌

ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه فرارسیدن نهم دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت، بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه ارتش به مناسبت نهم دی‌

به گزارش فرتاک نیوز، متن بیانیه ارتش به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«« وَقَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَإِنْ کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ» ابراهیم»

نهم دی‌ماه سالروز نمایش بصیرت و اقتدار مردم ایران اسلامی است که همچون سیلی خروشان فتنه‌های داخلی و خارجی را محو کرد و باعث رسوایی و شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شد.

دشمن مکار و حیله‌گر که در طول سه دهه، همه راه‌ها ازجمله، کودتا، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و... را علیه ملت رشید ایران اسلامی امتحان کرده بود، در سال ۱۳۸۸ می‌خواست با زدن نقاب «دموکراسی خواهی»، «صیانت از آرای مردمی» و به راه انداختن «انقلاب نرم»، استحاله نظام و انقلاب را رقم بزند. این در حالی است که قدرت‌های غربی همواره از دیکتاتورترین کشورها در منطقه حمایت کرده و دستانشان به خون انسان‌های بی‌گناه در منطقه به جرم دموکراسی خواهی و مبارزه با طاغوت‌ها آلوده است.

بدون شک در ورای برخی اقدامات عناصر ضدانقلاب داخلی، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و برنامه‌ریزان و اتاق‌های فکر غربی وجود داشت که با تمام وجود در پی به شکست کشاندن انقلاب اسلامی بودند. اما دست خداوند از آستین مردم بیدار و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ بیرون آمد تا هم نقشه استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها را نقش بر آب و هم بساط توهین کنندگان به ساحت قدسی و ملکوتی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را جمع کند. این در حالی است که اتاق‌های فکر دشمنان قسم خورده انقلاب، براندازی و سرنگونی نظام مردمی ایران اسلامی را تمام شده می‌دانستند و برخی مقامات رسمی و دیپلماتیک مدعیان دروغین دموکراسی در اغتشاشات حضور عینی و ملموس داشتند و آتش‌بیار معرکه بودند. لذا با توجه به برنامه‌ریزی گسترده اتاق‌های فکر غربی و حمایت تمام قد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از اغتشاشگران و مشتبه شدن حق با باطل در ذهن برخی از مردم، این حرکت عظیم و خودجوش در نهم دی‌ماه را می‌توان به‌منزله واکسنی دانست که انقلاب اسلامی را در برابر فتنه گران و آشوب‌طلبان داخلی و خارجی بیمه کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این روز بزرگ و تأثیرگذار در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای آن ایام، بیعت مجدد خود را با رهبر و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) اعلام می‌دارد و برای پاسداشت و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هر دشمن و فتنه‌گری اعم از داخلی و خارجی از آمادگی لازم و کافی برخوردار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان