//
کدخبر: ۲۶۱۵۰۵ //

مطالبه مردم خلخال تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و عمرانی است

امام جمعه خلخال گفت: مطالبه مردم خلخال تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و عمرانی در این شهرستان است.

مطالبه مردم خلخال تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و عمرانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان خلخال اظهار کرد: مطالبه مردم شهرستان خلخال تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و عمرانی است.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های موجود شهرستان خلخال در زمینه گردشگری متاسفانه تاکنون پروژه‌های مناسبی در این‌خصوص به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه شهرستان خلخال خواستار توجه و جدیت مدیریت گردشگری استان به ظرفیت‌های گردشگری خلخال شد و گفت: تفرجگاه اندبیل و سایر مجموعه‌های گردشگری خلخال نیازمند نگاه جدی است.

اسدی در ادامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) بیان کرد: حضرت علی (ع) نمونه بارز عدالت و مساوات در جامعه بوده و سیره آن حضرت باید الگوی بزرگی برای مسؤولان و قاطبه مردم باشد.

امام جمعه خلخال با اشاره به نعمت عظیم جمهوری اسلامی ایران و نعمت عظیم رهبری در کشور تصریح کرد: حضور رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سکاندار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها نشان از تدبیر و مدیریت ارزشمند این نظام الهی است.

وی با تسلیت شهادت دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون ایثار و رشادت شهدا و جانبازان است.

اسدی از استاندار و مسؤولان استانی خواست تا با جدیت هر چه بیشتر در خصوص تامین اعتبارات شهرستان خلخال و تکمیل پروژه‌های عمرانی و گردشگری و زیرساخت‌ها اهتمام نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۵۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان