//
کدخبر: ۲۵۶۵۹۳ //
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش:

به شعار ارتش برای ملت همچنان پایبند هستیم/ هر نوع تهدیدی را با اقتدار و صلابت در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد

مراسم" رژه خدمت" به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در پادگان سروران (۴۰۴ فاوا )برگزار شد.


به شعار ارتش برای ملت همچنان پایبند هستیم/ 
هر نوع تهدیدی را با اقتدار و صلابت در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش در این مراسم اظهار داشت : ۲۹ فرورین یکی از حماسه های بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی است که به لطف و عنایت الهی و تدبیر هوشمندانه و خردمندانه حضرت امام (ره) در تاریخ انقلاب ثبت شد که یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 فرمانده قرارگاه  منطقه ای غرب نزاجا افزود: ارتش در طول عمر پر برکت خود تا این لحظه ثابت کرده در روزهای سخت از مردم شریف ایران اسلامی حمایت و دفاع می کند آنچنان که در کارنامه درخشان خود شرکت در ۴۲۴ عملیات فعال در طول هشت سال دفاع مقدس را داشته است.

امیر آریانفر بیان کرد: در این روز بزرگ، در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در کنار دیگر همرزمان اعلام می کنیم همچنان در راستای ارتقا اهداف نظام و در پشتیبانی از ملت ایران همگام با دیگر نیروهای مسلح آماده مقابله با دشمنان را داریم.

ایشان خاطر نشان کرد: امروز ارتش در اوج مقاومت، آمادگی کامل و روز افزونی را در به روز رسانی تجهیزات نظامی و رصد تجهیزات دشمن  دارد و به ملت و رهبر اطمینان می دهیم هر نوع تهدیدی را با اقتدار و صلابت که نشأت گرفته از تلاش مردم است در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد و به شعار ارتش فدای ملت همچنان پایبند هستیم و در استمرار راه شهدا آمادگی جانفشانی برای ملت را داریم.

 

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان