//
کدخبر: ۲۵۶۵۹۲ //
استاندار کرمانشاه در حاشیه مراسم "رژه خدمت" در کرمانشاه:

نام ارتش همیشه در یادها ماندگار خواهد بود

مراسم رژه خدمت به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش و یگانهای تابع ارتش برگزار شد.


 نام ارتش همیشه در یادها ماندگار خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ابتدای این مراسم با تبریک ۲۹ فروردین و روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره دلاوران نیروهای مسلح و ارتش سپهبدصیاد شیرازی و سپهبد قاسم سلیمانی را از جمله دلیرمردانی برشمرد که نامشان همیشه جاودان و ماندگار خواهد ماند .

 استاندار کرمانشاه افزود: ارتش با شعار "ارتش فدای ملت" بعد از ۴۱ سال که از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد ثابت کرده  همیشه در کنار مردم حضور داشته است آنچنان که در مدت هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها و حماسه های بی بدیل ارتش را همگان مشاهده کردند و تاریخ بی شک فداکاری های با ارزش ارتش را ثبت خواهد کرد.

مقام ارشد استان تصریح کرد: در زلزله آبانماه سال ۹۶ در کرمانشاه شاهد فداکاری‌های ارتش و نیروهای مسلح در استان بودیم و امروز هم در مبارزه با ویروس کرونا ارتش نشان داد که همچنان در کنار ملت است .

استاندار کرمانشاه در پایان با تقدیر از زحمات ارتش بیان داشت: مردم فهیم استان کرمانشاه  ایثارگریها و رشادت های ارتش را هرگز فراموش  نخواهد کرد و نام ارتش همیشه در دلها ماندگار خواهدبود.

 

خبرنگار :طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان