//
کدخبر: ۲۸۱۱۲۳ //

تصویب اعتبارنامه نمایندگان جدید مجلس یازدهم

اعتبارنامه منتخبان جدید که در مرحله دوم انتخابات به مجلس راه پیدا کرده‌اند در جلسه علنی امروز تصویب شد.

تصویب اعتبارنامه نمایندگان جدید مجلس یازدهم

بررسی گزارش شعب 15 گانه مجلس شورای اسلامی درباره اعتبارنامه منتخبان جدید در مرحله دوم انتخابات  مجلس یازدهم، در دستور کار جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه نهم مهر ماه) قوه مقننه قرار داشت.

به گزارش فرتاک نیوز؛الهام آزاد عضو هیأت رئیسه شعبه دوم بررسی اعتبارنامه‌ها با ارائه گزارش بررسی اعتبارنامه مجتبی بخشی‌پور نماینده اسلام‌آباد غرب و شبیب جویجری نماینده اهواز از تأیید اعتبارنامه آنها در این شعبه خبر داد.

سلمان اسحاقی سخنگوی شعبه چهارم بررسی اعتبارنامه‌ها عنوان کرد که اعتبارنامه علیرضا زندیان نماینده بیجار در این شعبه به تصویب رسیده است.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس شعبه هفتم نیز گفت که اعتبارنامه بهراد علیزاده نماینده دهلران تایید شده است.

علی‌اکبر کریمی سخنگوی شعبه هشتم نیز گفت اعتبارنامه مهدی باقری نماینده زنجان در این شعبه به تأیید اعضای شعبه مذکور رسیده است.

مهدی طغیانی نماینده اصفهان و سخنگوی شعبه نهم نیز از تأیید اعتبارنامه اصغر سلیمی نماینده سمیرم از سوی اعضای این شعبه خبر داد.

بر اساس این گزارش مجید نصیرایی سخنگوی شعبه یازدهم نیز بیان داشت: اعتبارنامه علیرضا عباسی نماینده کرج و عبدالجلال ایری نماینده کردکوی و بندرترکمن به تأیید رسیده است.

محمد علیپور سخنگوی شعبه 12 نیز در جلسه علنی از تأیید اعتبارنامه ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه خبر داد.

روح‌الله عباس‌پور سخنگوی شعبه سیزدهم نیز گفت: اعتبارنامه حسین رضایی نماینده لنجان در این شعبه به تأیید اعضا رسیده است.

براساس این گزارش امیرحسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، پس از ارائه گزارش شعب درباره اعتبارنامه منتخبان جدید در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: با توجه به نبود اعتراض از سوی نمایندگان نسبت به اعتبارنامه منتخبان تصویب اعتبارنامه آنها را در صحن علنی مجلس اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۱۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان