//
کدخبر: ۲۶۸۹۵۷ //

حضور سرپرست وزارت صمت در کمیسیون صنایع و توضیح درباره گرانی ها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

حضور سرپرست وزارت صمت در کمیسیون صنایع و توضیح درباره گرانی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در جلسه عصر امروز کمیسیون مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت و معاونین وی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سرپرست وزارت صمت و معاونین وی گزارش از وضعیت این وزارتخانه به اعضای کمیسیون ارائه کردند،ادامه داد: در این جلسه مدرس خیابانی گزارشی از مشکلات واحدهای صنعتی به اعضای کمیسیون ارائه کرد و نمایندگان نیز مسائلی را درباره حوزه معدن، صنعت و بازرگانی ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بحث صادرات به عنوان مکمل تولید مورد تاکید قرار گرفت و نمایندگان اعلام کردند اگر می‌خواهیم چه تولید اتفاق بیفتد باید بر روی صادرات محوری تکیه کرد.

فیروزی با بیان اینکه یکی از بحث های مهم در جلسه امروز درباره بهره برداری از معادن بود اضافه کرد: اعضای کمیسیون تاکید داشتند که می توان با استفاده از بهره برداری از معادن جایگزینی برای فروش نفت و درآمدزایی برای کشور استفاده کرد.

وی درباره توضیحات سرپرست وزارت صمت درباره گرانی های اخیر اظهار داشت: سرپرست وزارت صمت توضیحاتی درباره علت گرانی های اخیر ارائه کرد این توضیحات نشان می‌داد که عزم آنها برای کنترل این گرانی های اخیر است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سرپرست وزارت صمت تاخیر در تامین منابع مورد نیاز برخی کالاهای اساسی را علت یک بخش از گرانی ها عنوان کرد و گفت: البته به اعتقاد بنده بخشی از گرانی‌ها مربوط به فضای روانی است که در کشور به دلیل بحث کرونا پیش آمده است. سرپرست وزارت صمت در تلاش برای مدیریت این فضا است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان