//
کدخبر: ۲۶۸۳۵۵ //

رونمایی از جدیدترین سامانه موشکی سپاه پاسداران

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشستی خبری از زمان رونمایی از جدیدترین سامانه موشکی سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس را اعلام کرد.

 

رونمایی از جدیدترین سامانه موشکی سپاه پاسداران

 

 

او با تشریح برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امسال قرار است به طور مجموع سه هزار و ٨٨٩ برنامه برگزار شود که یک هزار و ۵٨ برنامه به شکل سراسری، ۵١٠ برنامه در سطح وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و دو هزار و ٣٢١ برنامه نیز در ستادهای استانی و شهرستان‌هاست.

سردار کارگر ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای مقاومت در حوزه بین الملل که از ابتکارات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس بود، قرار است تا پایان سال در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شود. همچنین برگزاری یک هزار و ٣۴٧ نمایشگاه فرهنگی، غبارروبی ١٩ هزار گلزار شهدا در سطح کشور، برگزاری یک هزار و ٩۶١ یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس است. برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران و هرمزگان با رعایت اصول بهداشتی جزء برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال قرار دارد. اگر اتفاق خاصی در زمینه بیماری کرونا در کشور رخ دهد، ممکن است برنامه برگزاری رژه هفته دفاع مقدس تغییر کند. تصمیم‌گیری درباره برگزاری یا عدم برگزاری رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس با ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود.

سردار کارگر در ادامه با بیان اینکه به طور کلی ۳۸ برنامه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس تدوین شده است، اظهار کرد: رونمایی از یک سامانه موشکی در هفته دفاع مقدس مهم‌ترین برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است. تغییر نام یادمان شلمچه به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی از دیگر اقدامات سپاه برای این مناسب است.

او ادامه داد: برپایی و افتتاح نمایشگاه دائم هوافضای سپاه، تهیه مستند ۵ قسمتی نقطه زن، نشست تبیین عملیات نیروی دریایی سپاه در توقیف شناورهای متجاوز آمریکایی، افتتاح ۴۰۰۰ پروژه عمرانی و اجتماعی به نام و نیابت از شهدا، برگزاری کنگره شهدای اطلاعات نیروی زمینی سپاه، برگزاری جشنواره‌های بین المللی فیلم مقاومت، تئاتر و هنرهای تجسمی دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای جامعه پزشکی در دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت در بحران کرونا، برگزاری نمایشگاه ناگفته‎های دخالت سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی، تجلیل از ۳۱۳ هزار پیشکسوت و رزمنده دفاع مقدس در سراسر کشور، برگزاری جشنواره ملی جهادگران و جشنواره اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۳۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان