//
کدخبر: ۲۶۵۰۷۹ //

پیام تبریک نوجوانترین فرمانده کشور درپی انتصاب سردار غلامی بعنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)

مهرشاد سهیلی ایلامی نوجوانترین فرمانده کشور انتصاب سردار غلامی به فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) راتبریک گفت.

پیام تبریک نوجوانترین فرمانده کشور درپی انتصاب سردار غلامی بعنوان فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)

به گزارش فرتاک نیوز از ایلام؛ مهرشاد سهیلی ایلامی نوجوانترین فرمانده کشور انتصاب سردار غلامی به فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) راتبریک گفت.دراین پیام آمده است:

جناب آقای سردار سرتیپ نغمان غلامی «زیدعزه العالی»

سلام علیکم: 

انتصاب شایسته حضرتعالی بعنوان فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

فرماندهی جنابعالی در دانشگاه امام حسین «ع» که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقوا و اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران می‌باشید، نویدبخش دوره‌ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.

حضور شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در این سنگر حساس و مقدس نمایانگر توانمندی، درایت و هوشمندی جنابعالی در ادامه مسیر اسلاف خود به منظور ایجاد اندیشه‌ای نو و کوششی خستگی ناپذیر در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌ باشد.

اینجانب با قدرشناسی از سرلشکر سلامی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت این انتخاب شایسته و هوشمندانه، موفقیت و سربلندی شما و آحاد پاسداران دلاور و سلحشور را تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌کنم.

مهرشاد سهیلی ایلامی؛

نوجوانترین فرمانده کشور و فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی «عج»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان