//
کدخبر: ۲۶۷۶۹۹ //

روحانی:راه دومی وجود ندارد و حتما باید وحدت بین همه قوا وجود داشته باشد

رییس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه تنها راه کشور روابط صمیمانه بین سه قوه است،اظهارداشت: راه دومی وجود ندارد و حتما باید وحدت بین همه قوا وجود داشته باشد چرا که پیوند ما را به پیروزی می رساند.

روحانی:راه دومی وجود ندارد و حتما باید وحدت بین همه قوا وجود داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی گفت: به شهادت رسیدن آیت‌الله بهشتی آنقدر حادثه مهمی بود که مخالفین و ضد انقلاب فکر می‌کردند توانستند ضربه محکمی به انقلاب وارد کنند.

وی تاکید کرد: ضد انقلاب فکر می کردند این ضربه ،ضربه نهایی به ایران است.

روحانی با بیان اینکه واقعه هفت تیر کشور را تغییر داد، بیان داشت این کلمه «ایران پر از بهشتی است» آن روز مطرح شد که تحول عظیم و بزرگی را در کشور به وجود آورد.

رییس جمهور با بیان اینکه در آن مقطع زمانی یک مثلث شوم بالای سر کشور بود،تصریح کرد: عمدتا این مثلث شوم بود که کشور را دچار مشکل کرد. در آن مقطع ما شخصیتی بزرگی چون شهید بهشتی را متاسفانه از دست دادیم و به هیمن دلیل هم هفته قوه قضاییه در همین ایام برگزار می شود که ما این هفته را خدمت همه قضات و قوه قضاییه تبریک می‌گوییم.

روحانی با بیان اینکه تنها راه کشور روابط صمیمانه بین سه قوه است،اظهارداشت: راه دومی وجود ندارد و حتما باید وحدت بین همه قوا وجود داشته باشد چرا که پیوند ما را به پیروزی می رساند. اگر متحد و منسجم باشیم انشالله خداوند پیروزی را نصیب ما خواهد کرد.

 

رییس جمهور تاکید کرد: همه مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و ما راه دومی نداریم. حتما مردم باید از ماسک استفاده کنند و به طور مداوم باید دستانشان را شستشو دهند. ما باید امروز همه به همه کمک کنیم تا دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی درباره مقوله اجاره بها مستاجرین در کشور گفت: از فردا اضافه شدن اجاره‌بها در تهران بیش از ۲۵ درصد، در کلانشهر‌ها بیش از ۲۰ درصد و در سایر شهر‌ها بیش از ۱۵ درصد ممنوع است.

روحانی  با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: ستاد استانی شهرستان‌های با وضعیت قرمز می‌توانند پیشنهاد محدودیت برای یک هفته را به وزیر کشور ارائه کنند که با هماهنگی و تایید رییس جمهور امضا می‌شود.این مصوبه برای یک هفته اجرا می‌شود و اگر لازم بود تمدید خواهد شد چرا که ما نسبت به شهرستان‌های با وضعیت قرمز شدت عمل نشان می‌دهیم.

رییس جمهور اظهار داشت: مصوبه دیگر امروز الزامی شدن ماسک در مکان‌های محل تجمع است که از ۱۵ تیر تا آخر این ماه اجرا می‌شود و اگر لازم باشد برای ماه مرداد تمدید خواهد شد. محل تجمع وضعیت قرمز است و دستورالعمل‌های لازم برای همه مناطق باید اجرا و بر آن نظارت صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان