//
کدخبر: ۲۶۰۹۰۵ //

تأکید رحمانی‌فضلی بر برخورد با رسانه‌های تضعیف‌کننده بازار سرمایه

وزیر کشور گفت: بسیاری از کانال‌ها و ‌سایت‌ها با مبنا و ریشه خارجی وجود داشتند که با هدف تضعیف بازار سرمایه در این حوزه وارد شدند که مقرر شد برخورد‌های لازم با اینگونه رسانه‌ها اتخاذ شود.

تأکید رحمانی‌فضلی بر برخورد با رسانه‌های تضعیف‌کننده بازار سرمایه
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز(دوشنبه، 2 اردیبهشت 99) در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور اظهارداشت: بیشتر محوریت در جلسه امروز بازار بورس بود؛ تأکید همه کارشناسان این است بازار سرمایه در شرایط فعلی فرصت مناسبی است و استقبال تقاضا از سوی مردم ایجاد شده، امیدواریم این گرایش در طرف عرضه هم دولت موفق ظاهر شود، البته جمع‌بندی این جلسه را خدمت سران ارائه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بازار سرمایه باعث ثبات رونق اقتصادی کشور خواهد شد، ادامه داد: در جلسه امروز دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی هم در حوزه رسانه هم وجود داشت؛ بسیاری از کانال‌ها و ‌سایت‌ها با مبنا و ریشه خارجی وجود داشتند که با هدف تضعیف بازار سرمایه در این حوزه وارد شدند که مقرر شد برخورد‌های لازم با اینگونه رسانه‌ها اتخاذ شود.

وزیر کشور افزود: امیدوارم رسانه‌های داخلی رسالت رسانه‌ای خود انجام را دهند و در حوزه مدیریت افکار عمومی نقش‌آفرینی کنند.

رحمانی‌فضلی با اشاره به آموزش متقاضیان ورود به بازار سرمایه، اظهارداشت: حدود 11 میلیون وارد بازار سرمایه شدند و روزانه تعداد زیادی کد بورسی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: به طور طبیعی کسانی که بدون آموزش‌های لازم با سرمایه خرد وارد بازار سرمایه می‌شوند، قدرت ریسک‌پذیری سرمایه آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی موظف شدند آموزش‌های لازم را به مردم و متقاضیان بازار سرمایه ارائه دهند.

وی افزود: بازار سرمایه باید باعث تأمین مالی بخش خصوصی و دولتی شود؛ ضمن اینکه منابع حاصل از این بازار بایستی صرف امور سرمایه‌گذاری‌های جدید و تولید باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان