//
کدخبر: ۲۲۹۴۱۲ //

رای نمایندگان خصوصی نیست/ مجلس دهم مشکلات مردم را حل نکرد

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه از عملکرد مجلس دهم راضی نیستم گفت: مجلس دهم نتوانست آن مشکلات اقتصادی مردم که کشور با آن دست به گریبان است را حل کند.

رای نمایندگان خصوصی نیست/ مجلس دهم مشکلات مردم را حل نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی عباسپور طهرانی‌فرد صبح امروز(جمعه) با حضور در سایت فرمانداری تهران، از حوزه انتخابیه تهران برای حضور در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم این دوره انتخابات مجلس شاید حساسترین دوره مجلس باشد و از اهمیت به سزایی نیز برخوردار است. کسانی که تجربه و سابقه دارند قاعدتا باید به میدان بیایند  و خود را در معرض آرای عمونی قرار دهند.

عباسپور اضافه کرد: به شخصه با توجه به تجربیات خودم در گذشته از عملکرد مجلس دهم راضی نیستم. مجلس دهم نتوانست آن مشکلات اقتصادی که کشور با آن دست به گریبان است را حل کند. در عرصه قوانین مربوط به خصوصی سازی، پیشرفت علمی کشور و ارتباط با صنعت مجلس نقش موثری بازی نکرد، نمی خواهم بگویم به طور کامل از عملکرد مجلس راضی نیستم، اما در جمع راضی نیستم.

وی گفت: از طرف افراد معتدل و دوستانی که در طیف اصولگرایی هستند برای ثبت نام در انتخابات دعوت شده ام.

داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم با بیان اینکه انقلاب ایران بیش از ۴۰ سال قبل به پیروزی رسید، گفت: برای ادامه این انقلاب تلاش زیادی صورت گرفته است و شهدای بسیاری تقدیم شد. استقلال واقعی در ایران متبلور شد. کشوری که به شرق و به غرب وابسته نبود، ان هم در جهانی که آمریکا حرف اول را می زند.

عباسپور با بیان اینکه ما اگر مشکلی داریم, مشکل درونی است و باید مسائل اقتصادی خود را حل کنیم،  افزود: مجلس شورای اسلامی می تواند به طور موثر این مشکلات را حل کند. در کشور ما قوانین بسیار مترقی وجود دارد، مجلس در راس امور است و امام خمینی نیز بر نقش مجلس تاکید داشتند.

نماینده ادوار مجلس گفت: معتقدم مردم باید پای صندوق های رای بیایند، چون این مردم هستند که مجلس مقتدر را رقم می زنند. حضور گسترده و فعال و دقت نظر در انتخاب درست وکلای ملت بسیار مهم است. باید این رفتار دموکراتیک در انتخابات متبلور شود. ما یک جامعه تحصیل کرده هستیم که باید با دقت نمایندگان خود را در هر عرصه ای انتخاب کنیم. امیدوارم که مردم اهمیت موقعیت را کاملا درک کنند و درک هم خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم که همه مردم در انتخابات شرکت کنند، عدم شرکت در انتخابات در حقیقت باعث می‌شود که  آرای عمومی به طور کامل منعکس نشود.

عباسپور در خصوص شفافیت مالی مسئولان اظهار داشت: همه جای دنیا به این صورت است که نمایندگان مردم و مسئولان باید شفافیت مالی داشته باشند و در ایران هم عملکرد اقتصادی مسئولان و نمایندگان مردم باید شفاف باشد و در اختیار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

وی در مورد شفافیت آرای نمایندگان نیز گفت:  رای نمایندگان، رای خصوصی نیست و متعلق به مردم است و مردم باید از طرز تفکر نماینده خود کاملا آگاه باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان