//
کدخبر: ۲۲۰۱۴۱ //
در واکنش به اظهارات ضدایرانی نماینده بحرین در مجمع IPU

حسینی: ایران نقش پررنگی در مبارزه با تروریست‌ها در منطقه دارد

رئیس هیأت پارلمانی کشورمان ضمن محکوم کردن اظهارات ضدایرانی نماینده بحرین، گفت: ایران نقش پررنگی در مبارزه با تروریست‌ها در منطقه داشته است.

حسینی: ایران نقش پررنگی در مبارزه با تروریست‌ها در منطقه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجمع عمومی یکصد و چهل و یکمین اجلاس بین المجالس جهانی ‪ IPUبا حضور هیات پارلمانی جمهوری اسلامی  ایران در صربستان برگزار شد

سیده فاطمه حسینی، رئیس هیأت پارلمانی کشورمان در پاسخ به ادعاهای نماینده پارلمان بحرین مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در جنگ های نیابتی منطقه و حملات اخیر آرامکو دخالت داشته است، گفت: متاسفانه امروز یکی از هیات های پارلمانی ادعای بی‌پایه و خیالی علیه ایران اسلامی مطرح کرد؛ ایران این اظهارات را به عنوان ادامه سیاست مخدوش کردن واقعیت های منطقه می داند و آن را محکوم می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مایه تعجب است آنهایی که عوامل حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تروریستی مانند القاعده و تکفیری های داعشی محسوب می‌شوند، این نوع اظهارات خصمانه را علیه همسایگان خود مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد امروزه کشورهایی مانند یمن از اینکه سیاست‌های خطرناک در منطقه اعمال می‌شود و صلح و ثبات رو به افول است، آزرده خاطر هستند.

حسینی افزود: برخلاف اصول و اظهارات این نوع کشورها، جمهوری اسلامی ایران همواره نقش سازنده در مبارزه با تروریسم خصوصاً تروریست‌های تکفیری در منطقه ایفا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: باید یادآور شد حضور جمهوری اسلامی ایران در برخی از کشورهای منطقه برای مبارزه با تروریست های تکفیری و بنا به دعوت رسمی دولت های این کشورها است.

رئیس هیأت پارلمانی کشورمان تصریح کرد: متاسفانه امروزه تروریست‌هایی که در منطقه حضور دارند از حمایت رژیم های مختلفی مانند بحرین برخوردار  هستند لذا از این رژیم ها دعوت می شود در سیاست‌های خود که سازنده نیست بازنگری داشته باشند و به واقعیت های منطقه توجه کنند تا شاهد ایجاد صلح و ثبات در منطقه باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان