//
کدخبر: ۲۱۴۱۳۲ //

رأی نماینده اگر منطقی باشد دلیلی برای ترس از شفافیت وجود ندارد

عضو کمیسیون قضایی مجلس با تأکید بر شفافیت آرای نمایندگان در مجلس گفت: اگر رأی نماینده مبتنی بر استدلال و منطق باشد دلیلی برای ترس از شفافیت آن وجود ندارد.

رأی نماینده اگر منطقی باشد دلیلی برای ترس از شفافیت وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مجلس برای شفافیت آرای نمایندگان گفت: من موافق شفافیت آرای نمایندگان هستم و از طراحان و امضا‌کنندگان این طرح بوده‌ام.

وی افزود:‌ من ایراد و مانعی نمی‌بینم که یک نماینده نظر موافق یا مخالف و رأی خود را درباره موضوعات مختلف اعلام کند و توقع‌ام این است اگر نماینده‌ای رأی می‌دهد مبتنی بر استدلال و منطق باشد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: اگر رأی نماینده مبتنی بر استدلال و منطق باشد نباید از افشای آن واهمه‌ای داشته باشد و اگر پایه و اساس رأیش براساس مسائل حزبی و جناحی باشد طبیعی است که می‌ترسد.

پورمختار خاطرنشان کرد: اتفاقاً شفافیت آرا بهترین راه برای تضارب آرا و بحث و بررسی پیرامون مسائل مختلف است و باید اجرایی شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان گفت: وقتی که رأی یک نماینده مبتنی بر استدلال باشد و با منطق می‌تواند در برابر خبرنگاران و رسانه‌ها از رأیش دفاع کند و دلیلی برای مخفی بودن رأیش وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان