//
کدخبر: ۲۱۳۸۶۶ //

تذکر به رئیس‌جمهور و سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از نگارش تذکر به رئیس‌جمهوری برای قطع صدها درخت و از بین بردن بخشی از جنگل بلوط در یازدهمین ذخیره‌گاه زیست‌کره ایران در منطقه زاگرس خبر داد.

تذکر به رئیس‌جمهور و سوال از وزیر راه درباره قطع صدها اصله بلوط زاگرس
به گزارش فرتاک نیوز،

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعرض به عرصه جنگل در منطقه زاگرس و قطع صدها اصله درخت بلوط به بهانه تعریض و چهاربانده کردن جاده یاسوج به سی‌سخت،‌ اظهار داشت: در این زمینه تذکری خطاب به رئیس‌جمهوری نوشته و هفته آینده همزمان با آغاز جلسات علنی پارلمان، به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌کنم.

حسینی توضیح داد: بی‌توجهی وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست به از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط در یازدهمین ذخیره‌گاه زیست‌کره ایران در منطقه زاگرس و تعرض به بخش هایی از  پارک ملی دنا غیرقابل چشم‌پوشی است.

وی افزود: وزارت راه، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان محیط‌زیست باید درباره این قصور بزرگ و غیرقابل جبران به مردم و نمایندگان آنان در مجلس پاسخ دهند.

این نماینده مجلس همچنین از تدوین طرح سوال از وزیر راه در این باره خبر داد و تاکید کرد: در قالب ایفای وظایف نظارتی، موضوع از بین رفتن صدها اصله درخت بلوط سوال از وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان