//
کدخبر: ۲۰۶۰۷۶ //

اختیارات رئیس جمهور برای اداره امور کشور گسترده است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اینکه رئیس جمهور از اختیارات گسترده‌ای برخوردار است، گفت: این اختیارات برای اداره کشور کم نیست و با همین اختیارات می توان گام‌های بلندی را برای اداره کشور برداشت.

اختیارات رئیس جمهور برای اداره امور کشور گسترده است
به گزارش فرتاک نیوز،

داود محمدی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: رسالت واقعی مطبوعات این است که آیینۀ مردم بوده و پیگیر مسائل و مشکلات مختلف مردم باشند.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در رابطه میزان اختیارات رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور در قانون اساسی از اختیارات گسترده و خوبی برخوردار است و با همین اختیارات، گام‌های بلندی را می توانیم برای توسعه کشور برداریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اصلی‌ترین مشکلات کشور در حوزه تثبیت قیمت ارز و اشتغال است؛ این در حالیست که این دو مسئله در حوزه اختیارات رئیس جمهور است وباید پرسید که چرا رئیس جمهور اصرار دارند این اختیارات را محدود نشان دهند.

محمدی اضافه کرد: در حالی که باید بر اساس سند چشم‌اندار در حیطه کسب و کار و اشتغال ، در رتبه نخست 25 کشور نامبرده شده در این سند قرار می‌گرفتیم متاسفانه در رده 18 قرار داریم .

وی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه اشتغال روستایی، تامین سرمایه در گردش شرکت‌ها، رفع قوانین، رفع موانع تولید  و کسب و کار و اصل 44 قانون اساسی اقداماتی را انجام داده و در کنار دولت است‌.

این مسؤول بیان کرد: اگر از همه ظرفیت‌های کشور بهره بگیریم و با همگرایی و وحدت بین ۳ قوا که اختیارات بسیار زیادی نیز دارند می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: اختیارات رئیس جمهور مخصوصاً در بخش‌هایی مانند اشتغال که مستقیم برعهده رئیس جمهور است بسیار زیاد است ونمی‌توان به راحتی این حرف را پذیرفت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: شرایط کشور به نحوی است که نیاز است قوای مختلف انسجام، همگرایی و وحدت نظر بیشتری در حل مشکلات داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان