//
کدخبر: ۱۶۹۴۰۸ //

امام جمعه بندرعباس: اجازه تاز و تاخت به افراد بی‌تفاوت به ارزش‌های دینی را نمی‌دهیم

امام جمعه بندرعباس گفت: با گردشگری مخالف نیستیم بلکه با فساد و کارهای ضد ارزش دینی مخالفیم.

امام جمعه بندرعباس:
اجازه تاز و تاخت به افراد بی‌تفاوت به ارزش‌های دینی را نمی‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضای گردشگری حاکم در جزایر اظهار داشت: نسبت به  جزایر تقاضا کردیم و مسؤولین کارهای خوبی انجام داده‌اند .

وی افزود: دریا و امکانات مال مؤمنین است و با فساد و انجام کارهای ضد ارزش دینی مخالفیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: نمی‌گذاریم و نباید بگذاریم میدان تاخت و تاز برای افرادی که نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت هستند، ایجاد شود.

آیت الله نعیم آبادی با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، این روز فرخنده را خدمت همه مادران و بانوان تبریک گفت.

وی، شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: بانوان زندگی حضرت زهرا (س) را بررسی کنند و بدانند الگوی بسیار ارزشمندی را در اختیار دارند.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضرت زهرا (س) اسوه است، بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) یعنی علم، سیاست، برخوردار بودن از عفت در حد اعلی که در تاریخ بی نظیر بوده است.

آیت الله نعیم آبادی با انتقاد به نگاه جامعه غربی نسبت به زن اظهار داشت: در جوامع غربی نسبت به زن ظلم شده است چون با دیدگاه غلط با زن برخورد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم در طول تاریخ جهان اسلام تحت تأثیر افکار دیگران قرار گرفته بودند و این یادگار آن دوره است، خاطرنشان کرد: این دیدگاه اشتباه است که زن برده و مرد ارباب آن.

امام جمعه شهرستان بندرعباس گفت: غرب، آزادی زن را در لخت و عریان شدن در جامعه می‌داند که متاسفانه این دیدگاه در کشورهای حاشیه ایران اسلامی نیز ظهور کرده است.

آیت الله نعیم آبادی، نسبت به بدحجابی در جامعه واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: آن زنی که زیبایی‌اش را وسیله گناه در جامعه قرار می‌دهد ولو قصدش هم نباشد با فرهنگ اسلامی آشنا نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان