//
کدخبر: ۸۴۳۲ //
استاد حوزه و دانشگاه:

تنوع طلبی یکی از راه های نفوذ دشمن است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راهکارهای دشمن برای نابودی کشور ترویج تنوع طلبی در مردم و جامعه است که اغلب تنوع طلبی‌ها هیچ انتها ندارد و از راه های نفوذ دشمن است.

تنوع طلبی یکی از راه های نفوذ دشمن است

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام جواد زمانی شنبه شب در جلسه بصیرتی که در مسجد سلمان فارسی کاشان برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم بر کار فرهنگی است چرا که کار فرهنگی است که مردم و جامعه را رشد می دهد.

وی ترویج فرهنگ تنوع طلبی را یکی از راههای نفوذ و نابودی کشورها دانست و بیان کرد: سوق دادن مردم به سمت تجملات و تنوع طلبی در زمینه های مختلف پوشاک و مدل و زیورآلات، وسایل منزل برای هر ملت و کشوری نابود کننده است، چرا که اگر افراد به سمت تنوع طلبی سوق داده شوند هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام زمانی یادآور شد: یکی از راهکارهای دشمن برای نابودی کشور ترویج تنوع طلبی در مردم و جامعه است که اغلب تنوع طلبی‌ها هیچ انتها ندارد و یکی از راههای نفوذ دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی ضد تجملات و خودروهای آنچنانی است که درخیابانها در حال رژه رفتن هستند، از این رو اقتصاد مقاومتی به معنی خودکفایی و بی نیازی از دشمن است نه اینکه با تنوع طلبی بهدنبال ترویج فرهنگ مصرف گرایی باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: بسیاری از انحرافات در مراحل ابتدایی خیلی هویدا و آشکار نیست اما در ادامه با چند رفتار مشخص می‌شود، از این رو مردم وقتی می بییند برخی قصد انحراف اجتماعی دارند باید در مقابل بروز هر گونه انحراف و شبهه ای در همان مرحله نخست و ابتدایی جدی بوده و با آن مقابله کنند.

حجت الاسلام زمانی تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مقابل هر گونه انحرافی بایستیم و اجازه ندهیم با ماهواره و دروغ های رنگارنگ شبکه بی‌‌ ‌بی‌سی جامعه به انحراف کشیده شود، چرا که شبکه بی‌بی‌سی در لابلای دروغ های رنگارنگ خود، یک بار هم حقیقت را می‌گوید تا بتواند دروغهای بعد خود را حقیقت جلوه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی می‌گویند چرا فاطمه زهرا(س) برای دفاع امیرمؤمنان(ع) به مسجد آمد، گفت: اگر فاطمه زهرا(س) به مسجد آمد برای این بود که جان امیرمؤمنان(ع) در خطر بود و برای همین بود که حضرت در 17 مکان در مقابل دشمن ایستاد و از امیرمؤمنان(ع) حمایت کرد و راه را به مردم نشان داد.

مبلغ برتر کشور در ادامه با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) درمقابل پدیده نفوذ ایستاد، گفت: حضرت فاطمه(س) به مسجد آمد و در خطبه خود گفت، در بین شما خار نفاق رشد کرده است و این نفاق در آن زمان که تنها یک بوته بود، اما وقتی‌ که به عاشورا رسید، تبدیل به یک درخت شد.

حجت الاسلام زمانی اظهار داشت: جریان نفاقی که بوته بود در عاشورا تبدیل به درختی شد که شاخه های آن بسیار پرپیچ و خم بود و این همان نفاقی است که مرحله به مرحله رشد کرد و در بین مردم نفوذ پیدا کرد و آن جا است که خون حسین ابن علی(ع) باید بر زمین ریخته شود تا این شجره نفاق ریشه کن شود.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا(س) در برابر نفوذ دشمن کاری را انجام داد که دشمن نتوانست هیچ عکس العملی نشان دهد، یادآور شد: حضرت زهرا(س) گفت: مرا شبانه دفن کنید، چون می دانست آنها نقشه دارند در مراسم دفن شرکت کنند و با آه و ناله و گریه، مردم باورکنند اینها قاتل دختر پیامبراکرم(س) نیستند، اما صبح وقتی متوجه شدند فاطمه زهرا(س) شبانه دفن شده عصبانی شدند چرا که توطئه های آنها نقش بر آب شده بود.

این شاهر آیینی کشور همچنین با اشاره به این فرمایش رهبر معظم که من نگران مسأله برجام هستم اما مهمتر از مسأله برجام که من خیلی نگران آن هستم، پدیده نفوذ است و اینکه برجام دریچه ای برای نفوذ دشمن باشد نگران هستم، گفت: دشمنی را که ما با خون شهدای خود از مرزهای ایران بیرون راندیم واجازه ندادیم یک وجب از خاک کشور را اشغال کنند، امروز قصد دارد با نفوذ وارد کشور شود و این نفوذ همان چیزی است که فاطمه زهرا(س) نیز نگران آن بود.

گفتنی است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی است که چندین سال متوالی است سلسله بحث های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش امام جماعت این مسجد، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی برگزار می شود

 

منبع: رسا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان