//
کدخبر: ۱۶۶۰۳۰ //

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس: دشمنان در یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر خود را بازنده ملت ایران می‌بینند

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: دشمنان در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید و قطعا در اعمال تحریم‌ها و یا توطئه‌ها خود را بازنده ملت ایران می‌بینند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس:
دشمنان در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر خود را بازنده ملت ایران می‌بینند
به گزارش فرتاک نیوز،

 شهباز حسن‌پور امروز در حاشیه سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به این شهرستان اظهار داشت: به شکرانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی 570 روستای شهرستان سیرجان که دارای سکنه هستند از نعمت آب، برق، گاز و مخابرات بهره‌مند شده‌اند.

وی ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن حضور مردم را در مراسم راهپیمایی این روز دارای اهمیت دانست و افزود: با حضور گسترده مردم، دشمنان ملت ایران بار دیگر طعم تلخ شکست را خواهند چشید و قطعا در اعمال تحریم‌ها و یا توطئه‌ها خود را بازنده ملت ایران می‌بینند.

منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان گفت: بیش از200 طرح اقتصاد مقاومتی با هزینه و اعتبار 2 هزار میلیارد تومان در این شهرستان انجام شده است که برای اشتغالزایی داشته است.

وی افزود: بیش از 7 هزار 300 شغل در شهرستان سیرجان امسال محقق شده که این رقم بیش از 250 درصد از تحقق اشتغال را به خود اختصاص داده است و در تلاشیم که این اشتغال به بالای 10 هزار برسد.

جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان سیرجان با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی در مقابله با تحریم‌ها گفت: اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیرجان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم این رویه مستمر باشد و رونق تولید، اشتغال، توسعه روستایی و اقدامات معین‌های اقتصادی باید در اولویت باشد.

وی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانیم استانی شکوفا و آباد داشته باشیم و استان کرمان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی درکشور جزو رتبه‌های برترین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان