//
کدخبر: ۸۸۵۶۹ //

این روغن گیاهی در محو کردن خط لبخند معجزه می کند

اگربه دنبال راهی برای محو کردن خط لبخندتان هستید، حتما این مطلب را بخوانید تا با روغن گیاهی که خط لبخند را طرز معجزه آسایی محو می کند آشنا شوید.

 این روغن گیاهی در محو کردن خط لبخند معجزه می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به وجود آمدن خط لبخند از جمله مشکلاتی است که به مرور زمان و براثر بالا رفتن سن به وجود می آید و بسیاری از افراد برای از بین بردن آن به سراغ تزریق ژل یا بوتاکس می روند. اما ما به شما توصیه می کنیم قبل از رفتن به سراغ این گزینه ها، ماساژ روغن های گیاهی را امتحان کنید. این کار علاوه بر کمک به از بین رفتن خط لبخند، به نرمی و لطافت پوست کمک می کند و از پیدایش مجدد خط لبخند نیز پیشگیری می کند. همچنین این روش برای افرادی که میخواهند از به وجود آمدن خط لبخند پیشگیری کنند نیز بسیار موثر است. پس یا این مطلب همراه شوید تا با این روغن های معجزه گر آشنا شوید.

روغن زیتون

روغن زیتون برای محو کردن خط لبخند بسیار مفید است. خاصیت ضد پیری روغن زیتون از پلی فنول‌ها و اسید اولئیک آن ناشی می‌شود. همچنین چربیهای تک غیر اشباع روغن زیتون به پیشگیری از ظاهر شدن خطوط لبخند جدید کمک کرده و خطوطی که در حال حاضر وجود دارند را ملایم‌تر می‌کند. ضمنا روغن زیتون برای حفظ رطوبت پوست و بازسازی سلول‌های پوستی مفید است. دانشمندان دریافته‌اند مصرف اسیدهای چرب خوراکی تک غیر اشباع موجود در روغن زیتون باعث سلامت و جوانی پوست می‌شود. مقداری روغن زیتون را به صورت‌تان بزنید و به آرامی ماساژ بدهید تا به اعماق پوست نفوذ کند.

این کار را روزی دو بار انجام دهید. همچنین می‌توانید مقدار مساوی روغن زیتون و عسل را ترکیب کرده و این خمیر دست ساز خودتان را با حرکات دورانی به مدت چند دقیقه روی خطوط لبخندتان بمالید. سپس صورت خود را بشویید و مرطوب کننده بزنید. این کار را روزی یک یا دو بار انجام دهید.

روغن آرگان

بیش از 80 درصد روغن آرگان از اسیدهای چرب تشکیل شده است که با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. در نتیجه از بروز چین و چروک و خطوط لبخند روی صورت جلوگیری می‌کنند. ویتامین A و E موجود در روغن آرگان نیز به کاهش چین و چروک‌ها و لکه‌های پیری و افتادگی پوست کمک می‌کند. این روغن پوست را مرطوب نگه داشته و انعطاف پذیری آن را بهبود داده و پوست را جوان و قوی نگه می‌دارد. بعد از پاک کردن آرایش و شستشوی کامل صورت، چند قطره روغن آرگان روی پوست‌تان بریزید و با حرکات دورانی به آرامی ماساژ بدهید. این کار را هر شب قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

ماسک روغن زیتون و دانه کدو

ماسک صورت یکی از ساده ترین و موثرترین درمان های خانگی برای خلاصی از خطوط خنده است. به همین دلیل بهتر است ماسک روغن زیتون و دانه کدو تنبل را حتما امتحان کنید. کافی است دانه کدو تنبل را در روغن زیتون بریزید و له کنید. بعد این مخلوط را روی خط خنده بمالید. این درمان یکی از بهترین درمان ها برای از بین بردن خطوط اطراف دهان است. کار ساده تری که می توانید انجام دهید این است که فقط روغن زیتون را روی لب ها و اطراف دهان استفاده کنید و شب تا صبح بگذارید روی پوست و لب های تان باقی بماند تا چین و چروک های عمیق اطراف دهان را بپوشاند.

ورزش‌های صورت

ورزش‌های صورت نیز می‌توانند از جلوه‌ی خط لبخند کم کنند. این ورزش‌های خاص، عضلات صورت را هدف گرفته و آنها را سفت می‌کنند. در نتیجه چین و چروک‌ها محو می‌‌شوند. می‌توانید برای جوانی پوست از ماساژ صورت نیز کمک بگیرید. ورزش‌ به طور کلی باعث می‌شود بدن‌تان اندورفین ترشح کند که برای سلامت پوست مفید است.

تمرین اول:

دندانها را به هم جفت کنید، حالا لبخند بزنید، یک لبخند کاملا پهن و بزرگ. این وضعیت را 10 ثانیه حفظ کنید، آزاد کنید و تکرار کنید. این تمرین را هر روز 10 تا 20 بار انجام دهید.

تمرین دوم:

لب‌های‌تان را کمی از هم فاصله بدهید، حالا با استفاده از انگشتان، گوشه‌های دهان را تا جایی که می‌توانید به عقب صورت بکشید. این وضعیت را 10 ثانیه نگه دارید، ریلکس کنید و تکرار کنید. این تمرین را هر روز 10 تا 25 بار انجام دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان