//
کدخبر: ۸۷۰۲۸ //

۷ تکنیک برای اینکه از همه خوشگل تر باشید

تماس با نور خورشید ،آلودگی های موجود در هوا،استرس و عوامل دیگر محیطی و زندگی مدرن باعث می شود که به مرور زیبایی و طراوت پوست تحت تاثیر قرار گرفته و از شادابی افراد کم شود.

7 تکنیک برای اینکه از همه خوشگل تر باشید
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایجاد قرمزی ها،جوش ها و زبری پوست عواملی است که اغلب افراد را به دنبال یافتن راه حل از مطب یک دکتر به مطب دکتر دیگری می کشاند.با این حال متخصصان معتقدند که برای رفع کردن این مشکلات نه نیاز به راه حال های دشوار و نه صرف هزینه های گزاف است.

یکی از راه هایی که توصیه می کنند استفاده از خواص آرامبخش جو دوسر است. جو دوسر باعث کاهش قرمزی و تسکین پوست می شود.مصرف ماسک آن و قرار گرفتن این ماده غذایی به حل این مشکل کمک می کند.

آلوئه ورا یکی دیگر از موادی است که متخصصان بر خواص ضد التهابی آن تاکید کرده اند ولی آنها توصیه می کنند پس از استفاده آن هرگز مستقیما زیر نور آفتاب نروید.

استرس یکی دیگر از عواملی است که با قرمز شدن پوست رابطه مستقیم دارد.یوگا تکنیک های تنفس و ورزش برای کاهش استرس موثر است.

روغن نارگیل را اگر به شکل موضعی استفاده کنید از میزان تورم و التهاب پوست کم می شود.محققان بر خواص تسکین دهنده همراه با آنزیم های ترمیم کننده و توانایی عسل برای کاهش باکتری ها تاکید کرده و توصیه می کنند عسل را مستقیما روی پوست قرار دهید.

یکی دیگر از موادی که خواص التهابی و رطوبت بخشی به پوست دارد روغن درخت چای است که قرار دادن آن به شکل مستقیم روی پوست تاثیر شگرفی دارد.

دانشمندان همچنین توصیه می کنند  از سرکه سیب برای کاهش التهاب های پوستی استفاده کنید چون موجب آرامش پوست می شود.آنها توصیه می کنند هر روز دو قاشق غذاخوری سرکه سیب مصرف کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان