//
کدخبر: ۷۳۹۸ //

پیشنهاد معاون پیشگیری و سلامت برای ارتقای سطح سلامت

معاون پیشگیری و سلامت امور اجتماعی شهرداری تهران گفت: در حوزه سلامت، از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای سطح عملکرد بهره گرفته شده است.

پیشنهاد معاون پیشگیری و سلامت برای ارتقای سطح سلامت

به گزارش فرتاک نیوز، امیری معاون پیشگیری و سلامت امور اجتماعی شهرداری تهران گفت: در حوزه سلامت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای سلامت جامعه مورد توجه بوده و به مشارکت مردم نگاهی اجرایی و مشورتی شده است.

 

وی ادامه داد: در این راستا، در قالب 10 کانون اجتماعی از مشارکت مردم بهره گرفته شده است که از جمله این کانون‌ها می‌توان به کانون پزشکان، دیابت، پیشگیری از چاقی، خادمین سلامت مساجد، مادر و کودک و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

امیری با بیان اینکه این کانون‌ها در 354 محله تهران ایجاد شده گفت: مشارکت و ساماندهی این کانون‌ها داوطلبانه بوده و از ظرفیت آن در ترویج فرهنگ و ارتقای عملکرد اهداف کانون‌ها بهره گرفته می‌شود.

 

معاون پیشگیری و سلامت امور اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: به عنوان مثال کانون پزشکان از ظرفیت پزشکان داوطلب و درمان رایگان شهروندان مناطق محروم کانون معلولان، رسیدگی به امور معلولان را مورد توجه قرار می‌دهد و در کنار این کانون‌ها، شهرداری‌ها از ظرفیت‌های موجود خود برای ارائه خدمات به فعالان این حوزه استفاده می‌کنند.

 

وی یادآور شد: ورود به کانون‌ها داوطلبانه بوده و محدودیت عضویت ندارد به طوری که افراد می‌توانند داوطلبانه برای حضور اعلام آمادگی کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان