//
کدخبر: ۵۰۳۱۸ //

برنامه سم زدایی فوری یک هفته ای کل بدن

هر از گاهی حداقل هر شش ماه یک بار بدن به سم زدایی نیاز دارد. برنامه سم زدایی امروز هر چند جزء جدایی ناپذیر و اصلی اش آب است ولی به اندازه آب خوردن ساده است. ولی کاری می کند تا هرچه ماده چرب، کثیف و چسبناک در بدن تان جمع شده به راحتی خارج شود و اثری از آن ها باقی نماند.

برنامه سم زدایی فوری یک هفته ای کل بدن
به گزارش فرتاک نیوز،

پس اگر به دنبال یک راه سریع برای سم زدایی بدن تان هستید امروز برنامه سم زدایی ویژه یک هفته ای ما را دنبال کنید. پیشنهاد می کنیم ابتدا وزن و وضعیت جسمی و روحی تان را یادداشت کنید.

 

غذاهای بخورید که بیشتر چربی می سوزاند

در صدر برنامه سم زدایی اول می رویم سراغ غذاهایی که در خانه داریم. همه غذاهایی که فیبر زیاد دارد انتخاب اول ما می شود. میوه، سبزیجات، تخمه آفتاب گردان، تخم کدو، گردو، فندق، بادام، انواع لوبیا، نان های چند غله ای. اگر می خواهید گوشت مصرف کنید فقط گوشت بدون چربی مثل سینه مرغ را در این برنامه بگنجانید.

 

تمام غذاهای فرآوری شده، دسرهای شیرین، گوشت قرمز، غذاهای سرخ شده را در مدت این یک هفته به طور کلی حذف کنید. می توانید از رژیم مدیترانه ای استفاده کنید.

 

بدن را آب رسانی کنید

در این برنامه سم زدایی تا می توانید آب بنوشید. به این ترتیب کلیه های شما کاملا پاک و از هر سمی تخلیه می شود. الکل و سیگار و پیپ و انواع تنباکو به هیچ وجه نباید استفاده کنید. اگر هوس خوردن چیزی کردید می توانید کمی از تخمه کدو یا خیار شور استفاده کنید.

 

اگر از آب خالی خوردن خسته شدید در طی روز از چای معمولی رقیق یا چای سبز همراه با یک برگ نعنا ( یا عرق نعنا) استفاده کنید. از آب مرکبات تازه هم می توانید استفاده کنید.

 

می توانید یک عدد خیار، دو سه برگ نعنا و یک عدد لیموترش نصف شده را در یک پارچ لیوان بریزید و شب در یخچال بگذارید و طی روز از این آب استفاده کنید.

 

فعال باشید

فعالیتی که همراه با عرق کردن باشد مهم است. خروج عرق از بدن یعنی کمک به سم زدایی و گردش بهتر اکسیژن در تمام اعضای بدن. ورزش کنید، پیاده روی بروید البته از نوع تند تا بدن تان عرق کند.

 

غذای کمتری در قاشق تان بریزید

وقتی غذا می خورید آن را پر نکنید. نصفه کافی است. با این کار هر بار که دهان تان را باز می کنید هوای بیشتری وارد معده می شود که همراه است با اکسیژن رسانی بیشتر به بدن و پر شدن معده که مانع از غذا خوردن زیاد شما می شود.

 

به پوست تان هم توجه کنید

یک بروس نو برای خودتان بخرید و قبل از حمام یا دوش گرفتن بدون آن که بروس را خیس کنید آن را روی پوست تان بکشید. با این کار گردش جریان خون در پوست بهتر شده، پوست های مرده می ریزد و سلول های جدید جای گزین می شود. اگر برای تان امکان دارد بعد از حمام آخرین آبی را که برای آب کشی می خواهید استفاده کنید در یک سطل با کمی نمک دریا مخلوط کنید و روی پوستتان بریزید. با این کار پوست با جذب مواد معدنی نمک مثل منیزیم به اعضای داخلی بدن برای سم زدایی کمک می کند و خودش هم سم زدایی می شود.

 

خوب بخوابید

محلی را که برای خواب تان در نظر گرفته اید خنک، تاریک و آرام نگه دارید. اگر در اتاق تان تلویزیون دارید طی این هفته موقع خواب آن را روشن نکنید. تلفن همراه تان را کنارتان نگذارید. سر یک ساعت مشخص بخوابید و بسته به نیازتان بعد از ۷ یا ۸ ساعت سر یک ساعت خاص از خواب بیدار شوید.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نت نوشت
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۰۳۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان