//
کدخبر: ۴۶۳۲ //

اجرای طرح همیار گردشگر برای نوروز امسال

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح همیار گردشگر دانش آموزان در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز، علی اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از اجرای همیار گردشگر برای دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت: این طرح با همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: هدف از این طرح مشارکت دانش آموزان در فرآیند گردشگری بوده تا در این فرآیند نقشی هدایتگر داشته باشند و به حفاظت از آثار باستانی نیز توجه کنند.

 

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در چنین فضایی دانش آموزان و نیز اولیای آنان نسبت به محیط اطراف و مساله گردشگری آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

 

علی اکبرزاده با بیان اینکه مذاکراتی با معاونان و روسای امور فرهنگی و هنری استان ها انجام شد، اظهار داشت: برای تبیین برنامه ها به شیوه مناسب و همگام با اهداف تعیین شده اتاق فکری ایجاد شد.

 

وی اضافه کرد: در زمینه اعتبارات و تخصیص منابع برای جذب همیار گردشگر نیز مذاکراتی انجام شده است تا این طرح همچون همیار پلیس و فعالیت تشکل های دانش آموزی در زمینه هلال احمر موثر واقع شود.

 

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: برنامه ریزی هایی انجام شده تا در نوروز امسال برای اولین بار طرح همیار گردشگر در کشور اجرایی شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان