//
کدخبر: ۴۴۱۵۷۲ //
مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر:

تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌ عشایر در کشور مثبت است

مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر در همایش "بیمه اجتماعی حق همگانی"، تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌ عشایر در کشور را مثبت ارزیابی کرد.

تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌ عشایر در کشور مثبت است
به گزارش فرتاک نیوز،

همایش "بیمه اجتماعی حق همگانی" پیش از ظهر امروز( ۲۱ دی‌ماه) با حضور استاندار کرمانشاه، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مدیر‌عامل، مسئول استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

" بیت‌الله برقراری " مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در این همایش اظهار کرد: حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان، روستائیان و عشایر همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند گفت: این عزیزان در انتخابات پیش رو هم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

e7ba8f5b-9df4-4ab0-9404-458ba2319ae8

برقراری در ادامه اظهار کرد: صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در سال ۱۳۸۴ در کشور با هدف خدمات‌رسانی به کشاورزان، روستائیان و عشایر به عنوان پرچم‌داران کشور راه‌اندازی شد.

وی در ادامه به مثبت بودن تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و ‌ عشایر در کشور، اشاره کرد و بیان داشت: این صندوق باید چنان مدیریت شود که در آینده مثل دیگر صندوق‌ها با چالش مواجه نگردد

 مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر این صندوق را جزء پایدارترین صندوق‌های بیمه‌ای کشور دانست و گفت:‌منحنی عمر صندوق باید همواره تحلیل شود و این تحلیل مبتنی بر پایداری صندوق باشد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۵۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان