//
کدخبر: ۴۳۹۳۸۰ //

از این ادویه‌ها استفاده کنید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود

سویه جدید COVID-۱۹ به نام JN.۱ اگر چه طبق اظهارات پزشکان کشندگی چندانی ندارد و علائم آن تقریبا شبیه زیر سویه‌های قبلی کروناست، با این حال از نظر درمانی نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد یکی از راهکارهای مقابله با آن ارتقای ایمنی بدن با افزودن گیاهان و ادویه‌های اثربخش به چای سبز باشد.

از این ادویه‌ها استفاده کنید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر شما هم نگران تقویت ایمنی خود هستید، این ۵ گیاه و ادویه را به فنجان چای سبز خود اضافه کنید تا اثربخشی درمانی آن را افزایش داده و سلامت کلی را نیز بهبود ببخشد.

 

زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است و به همین دلیل ممکن است به تقویت سیستم ایمنی و تسکین مشکلات تنفسی کمک کند. برای این منظور می‌توانید تکه‌های زنجبیل تازه یا پودر زنجبیل را به چای سبز خود اضافه کنید.

 

دارچین

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد التهابی دارد به همین دلیل ممکن است به حمایت از سیستم ایمنی بدن و تنظیم سطح قند خون کمک کند. یک چوب دارچین یا دارچین آسیاب شده می‌تواند به چای سبز شما گرما و طعم بدهد.

 

زردچوبه

زردچوبه حاوی کورکومین است، ترکیبی که به دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن شناخته شده است. افزودن مقداری زردچوبه به چای سبز می‌تواند به طور بالقوه سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

 

میخک

میخک سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد میکروبی دارد. این ادویه طعمی گرم و تند به چای سبز اضافه می کنند. می‌توانید از میخک کامل یا میخک آسیاب شده به مقدارکم در فنجان چای سبز خود استفاده کنید.

 

هل

هل دارای خواص آنتی اکسیدانی است و ممکن است به بهبود هضم کمک کند. هل طعمی معطر و کمی شیرین به چای سبز اضافه می‌کند. می‌توانید در چای خود از غلاف هل کامل یا هل آسیاب شده استفاده کنید

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان